NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
De grijze straatkast naast Jacob van Heemskercklaan 53, Voorschoten, staat deels open. Regen kan er in en kleine handjes. Zou het gemaakt kunnen worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor het melden.
Ik heb een ticket aangemaakt waarin ik de locatie en het probleem van de wijkkast heb gesignaleerd. Er komt z.s.m. een collega langs om het te verhelpen.
Een Ziggo moderator pakt dit morgen op en legt het op de juiste plek neer.
Bedankt voor het melden.
Ik heb een ticket aangemaakt waarin ik de locatie en het probleem van de wijkkast heb gesignaleerd. Er komt z.s.m. een collega langs om het te verhelpen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.