1
Vraag
2
Reacties
AnnemiekK

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis zenderpakket (Hollandsnieuwe) verdwenen na wijzigingen account; graag zien we hem weer toegevoegd worden

Goedemiddag,

Een tijdje geleden hebben wij een mail gekregen via Hollandsnieuwe om een gratis zenderpakket toe te kunnen voegen aan ons Ziggo abonnement (https://www.hollandsnieuwe.nl/ziggo). Dit abonnement hebben we via MijnZiggo kunnen activeren en er even van kunnen genieten. Totdat er wat wijzigingen aan ons account werden doorgevoerd (van particulier naar zakelijk, met hetzelfde adres). Dat zorgde er voor dat het pakket niet meer beschikbaar is voor ons en we kunnen het pakket helaas ook niet meer gratis activeren via MijnZiggo. Inmiddels een aantal keer gebeld met de klantenservice en zij gaven aan dat dit vanzelf weer mogelijk moet worden in MijnZiggo. Tot nu toe echter helaas nog geen succes. Wanneer kunnen wij het jaar gratis zenderpakket weer online activeren? Of kunnen jullie dit voor ons weer aan zetten zodat wij weer kunnen genieten van de Ziggo Sport Totaal zenders.

Wij horen graag van jullie over de mogelijkheden. Alvast bedankt voor de moeite.

Vriendelijke groet,
Annemiek Koudijs
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey AnnemiekK . Welkom hier. Top dat je je abonnement omgezet hebt naar zakelijk! Nu wil je natuurlijk niet de mooie voordelen missen. Ik ben even voor je in je abonnement gedoken om te kijken hoe en wat.

Even voor jouw beeld; we hebben hier een systeem waarin we de koppeling tussen Vodafone en Ziggo kunnen zien. Met HollandsNieuwe hebben we dit niet, dus ik heb iets minder informatie dan normaal gesproken (waarom heb je niet gewoon Vodafone? ;-). Haha. Grapje hoor!). Hoe dan ook kom je ook met dit abonnement natuurlijk gewoon in aanmerking voor de voordelen. Het kan na een abonnementsaanpassing 5 weken duren voor dit (weer) actief komt, maar die zijn nu net om.

Ik ga bij deze een taak aanmaken, zodat de voordelen alsnog handmatig toegevoegd kunnen worden. En ik hou je hier op de hoogte, uiteraard. Hou je mij ook op de hoogte van eventuele berichten/veranderingen? 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Ik leg dit voor aan een moderator, omdat ik denk dat de oorzaak ligt in het overstappen van particulier naar een zakelijk abonnement.
Staan uw postcode en huisnummer in uw communityprofiel?(alleen zichtbaar voor mods)
AnnemiekK
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de snelle reactie! Jazeker, mijn adresgegevens staan hier in in. Wij horen graag hoe we dit gratis pakket weer kunnen activeren.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Een reactie van een van de moderators zal waarschijnlijk morgen komen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey AnnemiekK . Welkom hier. Top dat je je abonnement omgezet hebt naar zakelijk! Nu wil je natuurlijk niet de mooie voordelen missen. Ik ben even voor je in je abonnement gedoken om te kijken hoe en wat.

Even voor jouw beeld; we hebben hier een systeem waarin we de koppeling tussen Vodafone en Ziggo kunnen zien. Met HollandsNieuwe hebben we dit niet, dus ik heb iets minder informatie dan normaal gesproken (waarom heb je niet gewoon Vodafone? ;-). Haha. Grapje hoor!). Hoe dan ook kom je ook met dit abonnement natuurlijk gewoon in aanmerking voor de voordelen. Het kan na een abonnementsaanpassing 5 weken duren voor dit (weer) actief komt, maar die zijn nu net om.

Ik ga bij deze een taak aanmaken, zodat de voordelen alsnog handmatig toegevoegd kunnen worden. En ik hou je hier op de hoogte, uiteraard. Hou je mij ook op de hoogte van eventuele berichten/veranderingen? 🙂
AnnemiekK
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Lycke! Ik zal het in de gaten houden en het hier laten weten wanneer het gefixt is 🙂
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
De taak is momenteel in elk geval nog in behandeling :-).
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Het mocht even duren, maar dan heb je ook wat! Ik zie de regel "Hollands nieuwe cadeau" weer actief staan op je klantnummer. Vanavond of morgen moet het lukken het zenderpakket te kiezen in mijnZiggo ^^.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic