Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
akuijt
Level 1

Gratis extra Ziggo tv-pakket

Goedemorgen,

Wij zijn al langere tijd klant bij hollandsnieuwe en nu ook bij Ziggo.

Volgens de website van hollandsnieuwe zouden we binnen een week een e-mail van Ziggo ontvangen met instructies voor het activeren van een gratis extra Ziggo tv-pakket in Mijn Ziggo. Helaas hebben we deze e-mail nog niet ontvangen.

In Mijn Ziggo zien we wel de optie om een gratis tv-pakket te kiezen.

Mijn Ziggo.jpg

Echter, wanneer we op ‘Kiezen’ klikken, krijgen we de melding dat er geen keuzes beschikbaar zijn voor een gratis tv-pakket.

Gratis extra tv-pakket.jpg

Kunnen jullie ons helpen om het gratis tv-pakket te activeren?

Alvast bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groet,

Agnes Kuijt

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
9 Reacties 9
Template
Level 17

Indien een klant TV-Max heeft is er geen extra pakket.

De extra pakketten zijn

Ziggo Sport Totaal

Kids

SkyShowtime 

Heb je TV-Max? Dan is er helaas geen extra pakket, alle extra pakketten zitten namelijk in TV-Max 

0 Kudos
akuijt
Level 1
Topicstarter

Bedankt voor je reactie.

Nee, wij hebben TV Start.

0 Kudos
Gio2903
Level 17

vul even je postcode+huisnr in in je profiel en geef aan welk pakket je wilt, dan kan een moderator het aanzetten voor je.

https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
Pineapple
Level 16

Per wanneer zijn je Ziggo-abonnementen ingegaan?

https://www.hollandsnieuwe.nl/ziggo

Nadat je Ziggo en/of hollandsnieuwe abonnement zijn ingegaan, checken wij of je voldoet aan alle voorwaarden.

• combi-tegoed ontvang je automatisch. Je ziet dit terug in je abonnementsoverzicht in onze hollandsnieuwe app.
  • Je krijgt een e-mail van Ziggo over hoe je het gratis extra Ziggo tv-pakket activeert in Mijn Ziggo. Het duurt ongeveer 1 week voordat je deze e-mail ontvangt.
0 Kudos
akuijt
Level 1
Topicstarter

Dank je! Postcode+huisnr heb ik ingevuld. Wij willen graag het tv-pakket SkyShowtime.

0 Kudos
akuijt
Level 1
Topicstarter

Bedankt voor je bericht. Ons Ziggo-abonnement is ingegaan per 5 januari.

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Wat leuk dat je Ziggo en Hollandsnieuwe combineert @akuijt, dan wil je natuurlijk ook gebruik maken van de voordelen die daar bij horen! 
Om hiervan gebruik te kunnen maken zijn er enkele voorwaarden, wil je checken of deze op jouw van toepassing zijn? 

1. Het Ziggo pakket en het Hollandsnieuwe abonnement dienen op hetzelfde adres te zijn geregistreerd 
2. Je hebt een abonnement bij Hollandsnieuwe voor € 7,00 per maand of meer. 
3. Je hebt een pakket voor Internet en digitale tv bij Ziggo. 

Voldoe je aan alle voorwaarden dan kun je kiezen uit de volgende pakketten: 

1. Ziggo Sport Totaal
2. SkyShowtime 
3. Kids 

Hoe gaat het verdere in zijn werk? 

Nadat je Ziggo abonnement en je Hollandsnieuwe abonnement zijn ingegaan, checken wij of je voldoet aan alle voorwaarden

- Dubbel tegoed ontvang je automatisch
- Je krijgt een e-mail van Ziggo over hoe je het gratis tv pakket activeert in Mijn Ziggo. Het kan tot 5 weken duren voor je deze e-mail ontvangt. Let op: deze kan ook in de spambox terecht komen. 

Wat ook goed is om te weten: 

1. Het Ziggo en Hollandsnieuwe abonnement hoeven niet op dezelfde naam te staan. 
2. Het extra combi-tegoed is niet geldig voor bellen naar het buitenland en servicenummers. 
3. Heb je al non-stop gratis extra's van Vodafone, dan krijg je niet nog eens een extra tv pakket. Je krijgt wel combi-tegoed. 

0 Kudos
akuijt
Level 1
Topicstarter

Ik begrijp dat het tot vijf weken kan duren voordat we een e-mail ontvangen over de activatie van het extra tv-pakket. We zullen dus nog even geduld moeten hebben. Bedankt voor de informatie.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoewel te termijn van 5 weken verstreken is, lijkt het alsof je het cadeau nog niet kunt activeren @akuijt  Ik heb daarom een opdracht aangemaakt om dit alsnog in orde te maken. Mocht het inmiddels toch werken, laat het dan weten zodat ik de opdracht kan annuleren. 

0 Kudos