1
Vraag
2
Reacties
Sokonomi

Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Gratis Ziggo spraakherkenning afstandsbediening?

Ik kan blijkbaar geen mailtje meer naar de klantenservice sturen, dus dan maar zo;

 

Hallo Ziggo,

 

Er zat bij mijn gids een kaartje van ziggo, over een gratis afstandbediening met spraakherkenning.

Leuk, dacht ik, een beloning voor trouwe klanten. Echter kan ik het blijkbaar niet aanvragen want mijn 'ziggo alles-in-een' is zakelijk.. Ik ben al ruim 15 jaar trouw aan ziggo (en daarvoor aan @Home), en ik zou ook wel zon leuk cadeautje willen ontvangen. :') Wordt die gulle beloning ooit misschien ook aan zakelijke klanten gegund?

 

mvg,
- Sven

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Sokonomi, onze zakelijke klanten zijn ons natuurlijk even veel waard! Ik heb even gespiekt maar je hebt helaas niet de juiste mediabox. Je huidige mediabox kan niet samenwerken met de spraakgestuurde afstandsbediening, hiervoor heb je een mediabox XL of een mediabox Next nodig. 

 

Je kunt met Ziggo Zakelijk altijd even kijken naar de mogelijkheden! Geniet van je dag. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
gabbano

Level 5
  • 96Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Je kunt het beste bellen met ziggo hierover dan zeg je dat je AB kapot is dan krijg je gratis een AB.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Welke mediabox heb je, heb je de next dan heb je hem al, en er kan er maar 1 in gebruik zijn.

Alleen de mediabox xl ondersteund verder deze afstandsbediening, met andere boxen heb je er niets aan.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"Wordt die gulle beloning ooit misschien ook aan zakelijke klanten gegund?"

 

Dit is een consumenten klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zij kunnen niet in alle systemen van de zakelijke kant en daarom niet altijd zakelijke klanten helpen.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Sokonomi, onze zakelijke klanten zijn ons natuurlijk even veel waard! Ik heb even gespiekt maar je hebt helaas niet de juiste mediabox. Je huidige mediabox kan niet samenwerken met de spraakgestuurde afstandsbediening, hiervoor heb je een mediabox XL of een mediabox Next nodig. 

 

Je kunt met Ziggo Zakelijk altijd even kijken naar de mogelijkheden! Geniet van je dag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic