1
Vraag
2
Reacties
Rishisj

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gratis Exta zenderpakket activeren

Ik heb een Vodafone mobiel en krijg daarvoor een extra pakket (movies en series L) ik kan nergens een link vinden om dit toe te voegen. Iemand een idee?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes


Mocht u de link in mijn Ziggo niet zien, neem dan contact op met de helpdesk. Het duurt overigens enige tijd voordat uw gegevens zijn verwerkt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes


Mocht u de link in mijn Ziggo niet zien, neem dan contact op met de helpdesk. Het duurt overigens enige tijd voordat uw gegevens zijn verwerkt.
Rishisj
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Oké thnx
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hi Rishisj , welkom hier!

Nu dat je een Ziggo en Vodafone abonnement hebt wil je natuurlijk genieten van alle voordelen die erbij horen. Waaronder het gratis extra zenderpakket. Daar help ik je dolgraag een handje bij.

Jan F. laat je al weten dat je dit in Mijn Ziggo kunt doen. Daarop doe ik een kleine toevoeging om het verhaal volledig te maken. Als je in Mijn Ziggo bent ingelogd vind je op de Home pagina een blokje met "Non Stop Gratis Extra's". Daaronder kun je "Extra TV-pakket instellen" aanklikken. Je kiest daar voor het gratis extra zenderpakket dat je graag wilt toevoegen (Movies & Series L). Zodra je dit hebt aangevraagd is het zenderpakket binnen 24 uur actief voor je.

Heel erg veel kijkplezier en een fijne dag!
Rishisj
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Top allen bedankt. Het is inmiddels gelukt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic