1
Vraag
2
Reageer en help mee
RonTeunissen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Grand prix tijden

Waarom worden de aanvangstijden van de race (echte starttijd) niet gewoon gecommuniceerd in de gids, een flauwe manier van ziggo om kijkers lang te binden aan de tv? 

7 Reacties 7
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Klopt mijn vermoeden dat je bedoelt wanneer de auto's gaan rijden, hetzelfde zoals bij voetbal, wielrennen en andere sport programma's de uitzendingen eerder beginnen dan de daadwerkelijke wedstrijd?

 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@RonTeunissen  schreef:

Waarom worden de aanvangstijden van de race (echte starttijd) niet gewoon gecommuniceerd in de gids...


Ach, zoals bij andere uitzendingen/sporten, gewoon even Google'n....

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Voor de juiste aanvangstijden kijk ik altijd hier .

RonTeunissen
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, de aanvangstijden verbergen om de kijker zo lang mogelijk te binden. Ik vind het een beetje respectloos naar de kijker toe. Was vandaag bijna om 15.00u gaan kijken, dan had ik mooi de helft gemist. Alleen maar omdat ze willen dat je vanaf 12.00u gaat kijken

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

Dat heet commercie, de uitzendrechten moeten wel worden  terug verdiend natuurlijk.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Hatolex  schreef:

Dat heet commercie, de uitzendrechten moeten wel worden  terug verdiend natuurlijk.


Dit, en de studio presentatoren moeten iets te doen hebben, bij elke sport uitzending heb je voor en na beschouwingen, het lijkt mij dat een liefhebber van een sport dat ook wel wil zien.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

"Was vandaag bijna om 15.00u gaan kijken, dan had ik mooi de helft gemist. Alleen maar omdat ze willen dat je vanaf 12.00u gaat kijken"

Als de wedstrijd om 15.00 uur start, begint de voorbeschouwing om 13.45 uur, 1 uur en 15 minuten ervoor, en niet om 12 uur, dat is nog nooit geweest.

 

Ooit is dit los geprogrammeerd in de gids, maar dan moet je de voorbeschouwing, de race en de nabeschouwing allemaal apart opnemen en dat werd niet in dank afgenomen door Formule1 liefhebbers.

 

Alle tijden van de Formule 1 zijn heel duidelijk te zien op hun eigen website, dus je hoeft niets te missen.

 

F1 Schedule 2021 - Official Calendar of Grand Prix Races (formula1.com)

 

En klik op het weekend waar je de tijden van wilt zien en je krijgt te zien wat je wilt weten, b.v.:

 

Bert_0-1633883173057.png

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic