1
Vraag
2
Reacties
Carl v/d Wouw

Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Graag NPO 1 extra en NPO 2 extra in het standaard Complete tv-pakket

Ik ben onlangs overgestapt van TV Max naar TV Complete. Daar heb ik geen spijt van. Ik mis echter wel twee Nederlandse zenders, waar ik voorheen regelmatig via mijn tv-toestel gewoon naar kon kijken. Het verbaast mij een beetje waarom NPO 1 extra en NPO 2 extra niet in het Complete-pakket zitten.
Deze twee zenders hebben regelmatig een toegevoegde waarde op de reguliere NPO zenders. Sinds afgelopen zaterdag bijv. Op NPO 1 extra werd toen de uitzending van het Songfestival uitgezonden met als toevoeging een tolk gebarentaal. Er wordt zelfs vrij veel over gesproken in de media.
De ‘extra’ zenders zullen de komende tijd alleen maar bekender worden. Via de reguliere NPO-zenders wordt er immers al steeds meer naar toe verwezen.
ik weet echt wel dat ik de ‘extra’ zenders via internet op NPO Start kan bekijken. Ik vind echter dat deze zenders voor IEDEREEN gewoon via een tv-toestel te zien moeten zijn.
Ziggo ik hoop en heb de wens en misschien wel velen met mij, dat jullie deze zenders ook in het Complete-pakket willen opnemen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes
Het zal een rechtenkwestie zijn. Ziggo biedt NPO 1 Extra aan in het zenderpakket (40 extra zenders) bij Movies & Series XL.
https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/movies-series-xl/

Gezien de verwijzingen op de NPO naar deze zenders zou het wel prettig zijn als ze in het standaard zenderpakket zouden worden opgenomen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes
Het zal een rechtenkwestie zijn. Ziggo biedt NPO 1 Extra aan in het zenderpakket (40 extra zenders) bij Movies & Series XL.
https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/movies-series-xl/

Gezien de verwijzingen op de NPO naar deze zenders zou het wel prettig zijn als ze in het standaard zenderpakket zouden worden opgenomen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic