1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
GAMESPEL2

Level 6
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 23Likes

Google Chomecast TV Ziggo doorspoelen

Weet iemand of het mogelijk is om met de afstandsbediening van de Google chromecast TV in de Ziggo App door te spoelen? Dit zou handiger zijn dan in de Android Ziggo Go app.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Enkel op de kanalen waar dit via de gewone app ook is toegestaan.

Let er wel op dat Ziggo je internet provider moet zijn, als je de Chromecast met GoogleTV wil aanschaffen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Enkel op de kanalen waar dit via de gewone app ook is toegestaan.

Let er wel op dat Ziggo je internet provider moet zijn, als je de Chromecast met GoogleTV wil aanschaffen.

a.vanderende

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb dezelfde vraag.

Wanneer ik een programma afspeel in Replay, en ik gebruik de pijltjes toetsen van de Google TV afstandbediening, dan switcht the Ziggo App van Google TV naar de volgende/vorige zender. Ik zou verwachten dat hij vooruit- of terugspoelt.

RoWi zegt dat dit enkel kan met kanalen waarop het in de gewone app ook mogelijk is, maar dat heb ik getest. Het is zowel mogelijk om via de iPhone app als Ziggo NEXT box dit programma vooruit/terug te spoelen, dus waarom werkt het niet met de Google TV Ziggo app?

@RoWi. of heb je nog een andere tip/oplossing?

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

@a.vanderende dat via de Next ook gespoeld kan worden klopt. Ik bedoelde meer in het algemeen als een kanaal terug en vooruit spoelen toe staat zou dit via elke methode moeten kunnen.

Hoe de bediening met de GoogleTV afstandsbediening gaat durf ik niet te zeggen.

Vermoedelijk moet u eerst de pijl omhoog gebruiken zodat de balk zichtbaar is dan komt naar ik verwacht daar de focus op zodat de pijlen links en rechts bruikbaar zijn.

youriy

Level 17
  • 3152Posts
  • 155Oplossingen
  • 768Likes

Komt met de ok/select knop dan niet de tijdsbalk in beeld?

a.vanderende

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@RoWi. Bedankt voor je snelle bericht.

Het moet idd iets zijn met de Google TV en/of afstandbediening. Enfin, ik heb net nog even opnieuw getest en nu gaat het vooruitspoelen wel. Snap niet wat er anders is dan eerder. 

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

@a.vanderende het zal met de zichtbaarheid van die tijdsbalk te maken hebben wat @youriy noemt. Als deze niet in beeld is zullen de pijlen mogelijk een andere functie hebben.

a.vanderende

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@RoWi. en @youriy bedankt voor de reacties. 
Wanneer ik ‘live’ tv kijk en ik klik op de OK knop, dan werken de pijltjes toetsen om van kanaal te wisselen. 
Wanneer ik replay gebruik, en klik op OK krijg ik idd de tijdsbalk en kan ik spoelen met de pijltjes knoppen. 

Verwarring is dat ik met live tv dus niet ff 30sec terug kan gaan. Echter werkt dat wel wanneer ik eerst het programma op pauze zet. 

Duidelijk nu. Thx