1
Vraag
2
Reacties
JESMIT

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Glasvezel - hoe zit het nou?

Bestemd voor Ziggo-leiding

Ben al jaren lid van Ziggo (TV, Internet, GO en internetbeveiliging) en bij problemen altijd een gewillig oor om die op te lossen. Ik heb vele vragen gesteld maar een email versturen gaat niet en vind ik de tekortkoming bij zo'n bedrijf. Wordt dan naar Community verwezen maar mij vraag blijft immer onbeantwoord.

Op dit moment is in mijn buurt en ook bij mij glasvezel aangelegd en de kabel ook bij mij naar binnen gevoerd, gratis. Wel ben ik tig keer benaderd of ik niet wil overstappen naar KPN en dit tot nu toe afgewimpeld met, dat ik tevreden ben over Ziggo,  Ik heb vaak gevraagd, bij Ziggo, hoe dat nu precies zit en het antwoord is ONZE KOPERKABEL doet het goed en kna N zelfs nog verbeterd worden en dan weer een ander antwoord, onze kabel is ook glasvezel maar bij u binnen gevoerd met een stuk kabel. Wat is nu waar en wordt het niet eens tijd de Ziggoklanten te wijzen op Ziggo voldoet.

voldoende of KPN beter. Laat de Ziggo-leiding nu eens duidelijkheid geven en de actie van KPN bestrijden.!!!

Oplossing
60 Reacties 60
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24251Posts
  • 1064Oplossingen
  • 7786Likes

@VZWatcher  schreef:

@Dave  als dit beter is voor je gezondheid dat moet je zeker doen. Beterschap, kerel!

Dank je wel @VZWatcher  komt goed.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic