Bestemd voor Ziggo-leiding
Ben al jaren lid van Ziggo (TV, Internet, GO en internetbeveiliging) en bij problemen altijd een gewillig oor om die op te lossen. Ik heb vele vragen gesteld maar een email versturen gaat niet en vind ik de tekortkoming bij zo'n bedrijf. Wordt dan naar Community verwezen maar mij vraag blijft immer onbeantwoord.
Op dit moment is in mijn buurt en ook bij mij glasvezel aangelegd en de kabel ook bij mij naar binnen gevoerd, gratis. Wel ben ik tig keer benaderd of ik niet wil overstappen naar KPN en dit tot nu toe afgewimpeld met, dat ik tevreden ben over Ziggo, Ik heb vaak gevraagd, bij Ziggo, hoe dat nu precies zit en het antwoord is ONZE KOPERKABEL doet het goed en kna N zelfs nog verbeterd worden en dan weer een ander antwoord, onze kabel is ook glasvezel maar bij u binnen gevoerd met een stuk kabel. Wat is nu waar en wordt het niet eens tijd de Ziggoklanten te wijzen op Ziggo voldoet.
voldoende of KPN beter. Laat de Ziggo-leiding nu eens duidelijkheid geven en de actie van KPN bestrijden.!!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@VZWatcher schreef:
@Dave als dit beter is voor je gezondheid dat moet je zeker doen. Beterschap, kerel!
Dank je wel @VZWatcher komt goed.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.