Mijn Giga modem reset spontaan na enkele minuten gebruik van Samsung Smartview vanaf S21 phone of tablet. Dit gebeurt niet soms maar altijd.
Smartwifi is actief. Heeft iemand suggesties om dit gewoon werkend te krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Was draadloos, nu bedraad. Samsung Smart View lijkt nu te werken ook voor langere tijd. De RJ45 zit mij niet in de weg dus voor mij is het probleen voor nu opgelost. Thanks.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@BartV360 De 1e stap is om het modem 30 seconden van de stroom te halen.
Geen resultaat, dan de resetknop achterop 30 seconden ingedrukt houden.
Geen resultaat, laat het hier weten, dan kan Ziggo kijken wat te doen staat om je probleem op te lossen.
*** aangepast *** zie informatie van @Bert
Zeker al geprobeerd, meerdere keren. Geen verbetering. Alles werkt verder prima, al jaren, naar tevredenheid. Smart View nooit eerder nodig gehad. Zou leuk zijn als dit ook goed gaat werken.
@BartV360 leuk en goed dat je de Ziggo Community hebt weten te vinden. Welkom!
Wat je modem aangaat, je wil natuurlijk dat dit lekker werkt in combinatie met je Samsung Smartview. De kennis en kunde op dit gebied zal op ons forum vast aanwezig zijn, dus ik doe even een gok door @robbo en/of @anoniemforum te vragen of ze hier ook informatie over hebben.
Hoe zijn de instellingen op de apparaten inz samsung apparatuur? ( mocht je deze hebben) Zijn deze functies zodanig geselecteerd? Of ik begrijp de vraag verkeerd.
klinkt als een buffer vol loopt,
is de tv bekabeld of draadloos verbonden met internet ?
Was draadloos, nu bedraad. Samsung Smart View lijkt nu te werken ook voor langere tijd. De RJ45 zit mij niet in de weg dus voor mij is het probleen voor nu opgelost. Thanks.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.