Indien je één opname binnen een serieopname wilt bekijken verschijnt de lijst met opgenomen programma's en geplande opnames (zie foto)
Je kunt daar dan niet zien van welke datum de opnames zijn (wel van de geplande opnames).
Dat veld in de regel blijft dan leeg, enkel wanneer je een opname gedeeltelijk bekijkt verschijnt er een balkje om aan te geven hoever je bent met kijken.
Het zou praktisch zijn om de datum te kunnen zien van de opgenomen aflevering zonder er eerst verder op te moeten klikken voor meer informatie. Het nummer van de aflevering (b.v. 4 of 5 ) zegt niet zoveel, een datum is handiger. Wellicht wordt dit meegenomen in een update ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Den20,
Zeker goede feedback en top dat je direct even met voorbeelden kwam. Ik heb dit neergelegd bij de ontwikkelaars en zij nemen het mee om verder in kaart te brengen. Mochten we daarover nieuws hebben, laat ik het weten!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als een programma op opname staat op de dag zelf tijdens opname komt er een streep in beeld en de volgende streep is meestal de herhaling om 00:00 uur in de nacht die laten ze ook bij de huidige opname staan mocht hij de andere niet pakken.
Je kan altijd even de Next minuut of 5 uitzetten aan de achterkant en dan weer aanzetten kijken of alles dan goed staat, hoe is hij verbonden, als ie met internet kabel of wifi herstart eerst even je modem, de Next uitzetten, na 30 seconde je modem weer opstarten (duurt gemiddeld 15 minuten) daarna de Next, dan heb je kans op weer verse internet start.
Dave!, Deze reactie heeft geen betrekking op dit onderwerp.
Als een serie gehele opname heeft dan na 7 dagen zie je die datum ook niet, dan telt hij wel de datums op maar de voorgaande niet. Is dat misschien het antwoord, anders is het een Bug in het systeem en kan altijd naar gekeken worden.
Moderators komen Dit is een klant helpt klant Community waar Ziggo medewerker, zij hebben een Ziggo logo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Er is voor dit probleem een speciaal topic, je kan het hier melden als je dat graag wilt doen.
Om het wat duidelijker te maken, bij serieopname :
in de ziggo app staat de datum of tijd vermeld (vandaag 11:00 uur, vandaag 11:14 uur, vandaag 11:27 uur)
in de next staat geen datum of tijd vermeld
als je serieprogramma's opneemt over een langere tijd is het wel handig dat je op de next in de lijst meteen kunt zien wanneer deze zijn opgenomen, zoals dat in de ziggo app wel het geval is.
ziggo next
ziggo go app
Ik zal voorleggen aan de Ziggo medewerkers als jij volgende wilt doen
je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @Den20,
Zeker goede feedback en top dat je direct even met voorbeelden kwam. Ik heb dit neergelegd bij de ontwikkelaars en zij nemen het mee om verder in kaart te brengen. Mochten we daarover nieuws hebben, laat ik het weten!
Nog een praktisch voorbeeld. Ik heb de Olympische Spelen als serieopname opgenomen (>100!), deze uitzendingen worden geknipt in 1 uur of 1,5 uur uitzending. Bij terugkijken is het lang zoeken naar de juiste aflevering tussen de 100 opnames....
Ben benieuwd of dit wordt meegenomen in een volgende update.
Heel duidelijk voorbeeld, @Den20 . Ik stuur deze er nog achteraan :-).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.