1
Vraag
2
Reacties
Den20

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Getoonde informatie bij serieopname

Indien je één opname binnen een serieopname wilt bekijken verschijnt de lijst met opgenomen programma's en geplande opnames (zie foto)

 

Je kunt daar dan niet zien van welke datum de opnames zijn (wel van de geplande opnames).

Dat veld in de regel blijft dan leeg, enkel wanneer je een opname gedeeltelijk bekijkt verschijnt er een balkje om aan te geven hoever je bent met kijken.

 

Het zou praktisch zijn om de datum te kunnen zien van de opgenomen aflevering zonder er eerst verder op te moeten klikken voor meer informatie. Het nummer van de aflevering (b.v. 4 of 5 ) zegt niet zoveel, een datum is handiger. Wellicht wordt dit meegenomen in een update ?

 

 vi.JPG

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Den20,

 

Zeker goede feedback en top dat je direct even met voorbeelden kwam. Ik heb dit neergelegd bij de ontwikkelaars en zij nemen het mee om verder in kaart te brengen. Mochten we daarover nieuws hebben, laat ik het weten!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Als een programma op opname staat op de dag zelf tijdens opname komt er een streep in beeld en de volgende streep is meestal de herhaling om 00:00 uur in de nacht die laten ze ook bij de huidige opname staan mocht hij de andere niet pakken.

 

Je kan altijd even de Next minuut of 5 uitzetten aan de achterkant en dan weer aanzetten kijken of alles dan goed staat, hoe is hij verbonden, als ie met internet kabel of wifi herstart eerst even je modem, de Next uitzetten, na 30 seconde je modem weer opstarten (duurt gemiddeld 15 minuten) daarna de Next, dan heb je kans op weer verse internet start.

Den20
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dave!, Deze reactie heeft geen betrekking op dit onderwerp. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Als een serie gehele opname heeft dan na 7 dagen zie je die datum ook niet, dan telt hij wel de datums op maar de voorgaande niet. Is dat misschien het antwoord, anders is het een Bug in het systeem en kan altijd naar gekeken worden.

 

Moderators komen Dit is een klant helpt klant Community waar Ziggo medewerker, zij hebben een Ziggo logo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Er is voor dit probleem een speciaal topic, je kan het hier melden als je dat graag wilt doen.

 

Fout ontdekt in de TV Gids (EPG)? Meld het hier!

Den20
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Om het wat duidelijker te maken, bij serieopname :

in de ziggo app staat de datum of tijd vermeld (vandaag 11:00 uur, vandaag 11:14 uur, vandaag 11:27 uur)

in de next staat geen datum of tijd vermeld

 

als je serieprogramma's opneemt over een langere tijd is het wel handig dat je op de next in de lijst meteen kunt zien wanneer deze zijn opgenomen, zoals dat in de ziggo app wel het geval is.

ziggo nextziggo nextziggo go appziggo go app

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Ik zal voorleggen aan de Ziggo medewerkers als jij volgende wilt doen

 

je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Den20,

 

Zeker goede feedback en top dat je direct even met voorbeelden kwam. Ik heb dit neergelegd bij de ontwikkelaars en zij nemen het mee om verder in kaart te brengen. Mochten we daarover nieuws hebben, laat ik het weten!

Den20
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nog een praktisch voorbeeld. Ik heb de Olympische Spelen als serieopname opgenomen (>100!), deze uitzendingen worden geknipt in 1 uur of 1,5 uur uitzending. Bij terugkijken is het lang zoeken naar de juiste aflevering tussen de 100 opnames....

 

Ben benieuwd of dit wordt meegenomen in een volgende update.

ol.JPG

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Heel duidelijk voorbeeld, @Den20 . Ik stuur deze er nog achteraan :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic