1
Vraag
2
Reacties
Transalp

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Gesproken ondertiteling op Mediabox Next werkt niet

Ik kan bij instellingen wel gesproken ondertitels aanvinken en heb dat natuurlijk ook gedaan. Maar al wat ik hoor is niets van de ondertitels. Is er iemand die mij kan vertellen wat ik meer of anders moet doen om dit voor elkaar te krijgen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Transalp
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Gianna, klopt dat had ik maar na wat gepruts heb ik zelf het antwoord gevonden. Bij instelling moet je aangeven dat je gesproken ondertiteling wil en als er een programma is met ondertiteling op de afstandsbediening de drie puntjes indrukken en bij audio weer op gesproken ondertiteling drukken en Viola. Mocht er een eenvoudiger methode zijn dan houd ik me natuurlijk aanbevolen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2554Posts
  • 180Oplossingen
  • 349Likes
Goedemiddag Transalp,

Allereerst welkom op de Community! 🙂 Ik begrijp dat er problemen worden ervaren met de gesproken ondertiteling op de Mediabox Next terwijl je deze wel goed hebt ingesteld. Is dit juist?
De standaard taal staat ook ingesteld op Nederlands?

Groet,
Gianna
Transalp
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Gianna, klopt dat had ik maar na wat gepruts heb ik zelf het antwoord gevonden. Bij instelling moet je aangeven dat je gesproken ondertiteling wil en als er een programma is met ondertiteling op de afstandsbediening de drie puntjes indrukken en bij audio weer op gesproken ondertiteling drukken en Viola. Mocht er een eenvoudiger methode zijn dan houd ik me natuurlijk aanbevolen.
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2554Posts
  • 180Oplossingen
  • 349Likes
Ah, fijn om te lezen dat je inmiddels hebt gevonden hoe het ingeschakeld kan worden, Transalp. #Lekkerbezig

Groet,
Gianna
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic