Henri2424
Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Geregeld geen seizoen en aflevering nummer bij opgenomen programma's en in tv gids

Dit is niet alleen op rtl 5 maar ook op andere zenders en verschillende programma's

Voorbeeld

Henri2424_0-1618133728124.png

Deze aflevering heeft wel Seizoen en aflevering erbij staan

Henri2424_1-1618133807075.png

Hier geen info over seizoen en aflevering

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15561Posts
  • 653Oplossingen
  • 3596Likes

Er zijn inderdaad nog problemen met de Programma gids deze wordt langzaam verbeterd en opnieuw ingesteld. Elke klacht is er 1 om door te zetten.

 

Hiermee kan @Mark  weer de informatie doorzetten naar de mensen die de EPG beheren.

in dit topic kan je ook je klacht kwijt Ziggo verbetert de programma-informatie in de TV Gids 

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15561Posts
  • 653Oplossingen
  • 3596Likes

Er zijn inderdaad nog problemen met de Programma gids deze wordt langzaam verbeterd en opnieuw ingesteld. Elke klacht is er 1 om door te zetten.

 

Hiermee kan @Mark  weer de informatie doorzetten naar de mensen die de EPG beheren.

in dit topic kan je ook je klacht kwijt Ziggo verbetert de programma-informatie in de TV Gids 

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

Bekijk in context

Henri2424
topicstarter
Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Mijn postcode en huisnummer stonden er al in

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15561Posts
  • 653Oplossingen
  • 3596Likes

Morgen is er weer volledige bezetting van Moderators en deze kunnen dan dit topic oppakken.

Mark
Community Moderator
Community Moderator
  • 5457Posts
  • 635Oplossingen
  • 2051Likes

Hi Henri,

 

Voorbeelden van dit soort fouten in de tv-gids worden verzameld en doorgezet naar de leverancier. Mocht je nog meer voorbeelden hebben kun je die het beste posten in het topic waar Dave naar linkt in zijn bericht.

 

Dit voorbeeld heb ik bij dezen meegenomen, bedankt voor je melding! We gaan dit alleen niet achteraf aanpassen, want daarmee zou de opname van dit programma stuk gaan voor alle klanten die dit hebben opgenomen (en dat is nog vervelender).

 

Vriendelijke groet,

Mark

Uitgelicht topic