Dit is niet alleen op rtl 5 maar ook op andere zenders en verschillende programma's
Voorbeeld
Deze aflevering heeft wel Seizoen en aflevering erbij staan
Hier geen info over seizoen en aflevering
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er zijn inderdaad nog problemen met de Programma gids deze wordt langzaam verbeterd en opnieuw ingesteld. Elke klacht is er 1 om door te zetten.
Hiermee kan @Mark weer de informatie doorzetten naar de mensen die de EPG beheren.
in dit topic kan je ook je klacht kwijt Ziggo verbetert de programma-informatie in de TV Gids
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er zijn inderdaad nog problemen met de Programma gids deze wordt langzaam verbeterd en opnieuw ingesteld. Elke klacht is er 1 om door te zetten.
Hiermee kan @Mark weer de informatie doorzetten naar de mensen die de EPG beheren.
in dit topic kan je ook je klacht kwijt Ziggo verbetert de programma-informatie in de TV Gids
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.
Mijn postcode en huisnummer stonden er al in
Morgen is er weer volledige bezetting van Moderators en deze kunnen dan dit topic oppakken.
Hi Henri,
Voorbeelden van dit soort fouten in de tv-gids worden verzameld en doorgezet naar de leverancier. Mocht je nog meer voorbeelden hebben kun je die het beste posten in het topic waar Dave naar linkt in zijn bericht.
Dit voorbeeld heb ik bij dezen meegenomen, bedankt voor je melding! We gaan dit alleen niet achteraf aanpassen, want daarmee zou de opname van dit programma stuk gaan voor alle klanten die dit hebben opgenomen (en dat is nog vervelender).
Vriendelijke groet,
Mark
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.