Anne H Ziggo ,
Zojuist heb ik bij onszelf gekeken. De getoonde lijst lijkt ook hier in de war. Mijn eerdere suggestie in dit topic dat de volgorde wel klopt, maar dat de verkeerde datum getoond is in ons geval juist.
Vanavond wordt bij ons in volgorde oplopende datum o.a. Dagelijkse kost, Binnenste buiten, M opgenomen, etc. Die volgorde wordt ook juist getoond, alleen de datum die links in de lijst getoond wordt is van de laatst bekende aflevering, niet van de eerst bekende aflevering.

Eerstvolgende opname is Dagelijks kost van vanavond (17 juni), terwijl de datum op de lijst hierboven met geplande series/opnames datum 23 juni toont.

Hetzelfde zie ik bij de overige geplande opnames.
In mijn optiek heeft dit niets met fabrieksinstellingen te maken, maar met een fout in de software van de Next. Het moet niet al te moeilijk zijn om de software aan te laten passen door de eerst bekende datum te laten tonen, i.p.v. de laatst bekende datum. Het zal jammer genoeg wel weer een tijdje duren eer het opgelost is.
Edit: er was in mijn ogen niks met het de naam van het topic "Geplande opnamelijst is een rommeltje", want zo lijkt het ook, ook al is de volgorde goed. Het op verschillende manieren kunnen sorteren helpt daar niks aan.