Ik heb nu al 2x een nieuwe afstandsbediening gehad. Ik heb al tientallen keren tevergeefs opnieuw de afstandsbediening geprobeerd te koppelen, met alle afstandsbedieningen. En ondanks dat ik in beeld kreeg dat de koppeling gelukt was, maar was de praktijk anders. Ook heb ik de tv en ook mediabox 5 min los van stroom gehad. Soms doen de volumeknoppen het even goed maar binnen de enkele seconden is dat weer over.
Wat is hier aan de hand? Wie kan me helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Poeh! Wat een lastige situatie, @tcollijn .
Zou je eens in de instellingen willen kijken wat er allemaal op dit moment gekoppeld is aan de mediabox?
Dit kun je bekijken via het Tandwiel -> Beeld en Geluid ->. Kun je hier zien of je Next wel is gekoppeld met de Soundbar en/of de televisie?
@tcollijn Onder Koppel afstandsbediening staat Bepaal je volume.
Klik daar eens OK op?
Heb je dan een keuze?
Beste Meindert, uiteraard ben ik al vele malen in dit menu geweest en heb zowel de tv alsook de soundbar opnieuw proberen te koppelen, altijd met hetzelfde resultaat. Echter, vandaag voor het eerst merkte ik dat de tv niet gekoppeld bleek. Ik heb deze gekoppeld waarna de afstandsbediening prima werkt. Helemaal happy dus, ware het niet dat ook het geluid regelmatig uitvalt, maar dat wordt besproken in een andere string. Hartelijk dank voor jullie support en keep up the good work!
@tcollijn Fijn om te lezen dat het weer werkt! Laten we het andere probleem ook snel oplossen in de andere string.
Geniet van je weekend!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.