Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Na de recentelijke updat van de mediabox next treden er korte geluidshaperingen op.
Duur ongeveer een halve seconde. Na resetten blijft dit terugkomen. Hoe is dit op te lossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dankjewel . Gelukkig is de geluidshapering met de update van deze week 5.05 verdwenen.
Alles werkt weer normaal.
NB. het nieuwe startscherm vind ik geen verbetering.
Nu reeds een week geleden al dit topic, @machiel.verbrug
Heeft u nog steeds de haperingen van het geluid.
Had u al de Media Box en de TV even van de stroom gehaald, modem een nieuwe herstart gegeven en daarna de TV en Media Box weer op de stroom.
Tevens even de kabels checkend of alles netjes inzit.
Zo niet dan lezen we dit graag.
Dankjewel Dave,
Als jaaarenlang abonnee van Ziggo ken ik al die trucjes wel.
Bij elke storing, en dat zijn er in de loop der jaren best wel veel, doe ik automatisch al de voorgeschreven handelingen. Maar meestal ligt het aan de veroudering van settopbox of modem.
Hebben meer abonnees hier last van is het een systeemstoring bij Ziggo.
Hey @machiel.verbrug ,
Wat ontzettend irritant dat je regelmatig geluid haperingen hebt nu sinds de update van de Next. Ik kan mij voorstellen dat je op die manier niet helemaal lekker meer televisie kijkt. Fijn dat je hier een melding hebt gemaakt en dat we ernaar kunnen kijken.
Je bent inderdaad al een tijdje bij Ziggo. Ik ga er dan ook vanuit dat je weet waarom we de "trucjes" doen. Wij noemen het testen, want we analyseren ermee waar de oorzaak van een probleem vandaan komt. Dit is dus wel nodig om het probleem op te lossen. Zeker aangezien de Next niet een verouderde box is en je nu dus zeker de laatste update binnen hebt gehaald. Des te meer info je hier mee kunt sturen, des te beter we je verder kunnen helpen.
Als er een signaalstoring is, kun je deze altijd op www.ziggo.nl/storingen terug vinden. Als het gaat om een incident aan Ziggo's zijde dan kunnen we je daar over informeren. Dit probleem is in ieder geval (nog) niet bekend.
Wat heb je al getest?
Wil je een foto meesturen van de hoofdaansluiting van Ziggo in je woning?
Maak je gebruik van externe geluidsinstallatie of loopt het geluid via de tv?
Dankjewel . Gelukkig is de geluidshapering met de update van deze week 5.05 verdwenen.
Alles werkt weer normaal.
NB. het nieuwe startscherm vind ik geen verbetering.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...