Mardibe
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geluid

Sinds de laatste update van de mediabox heb ik geen geluid meer via mijn geluidsapparatuur van Denon, alleen slecht geluid van mijn TV.

Eenmalig kwam het geluid terug door de mediabox van de stroom af te halen.. maar dat werkt nu ook niet meer.... Graag hulp..

Daarnaast ben ik al weken in afwachting van een nieuwe kabel voor het modem, omdat de bel steeds in storting valt. Al is vastgesteld dat dit komt door het wegvallen van de internet verbinding. 

4 Reacties 4
anoniemforum
Expert
Expert
  • 4493Reacties
  • 302Oplossingen
  • 669Likes

hoe is de Denon aangesloten op de tv of op de mediabox  en hoe staan de geluidsinstellingen op de mediabox 

RMB24
Raadgever
  • 335Reacties
  • 3Oplossingen
  • 24Likes

Bij mij is na de update van de MBXL het geluid via de S/PDIF (optische kabel) niet meer te synchroniseren, zoals dat in de oude versie wel kon. Geluid via die kabel loopt nu niet synchroon met het beeld.

Is dat nog ergens bij te stellen, of voorziet deze versie daar niet in?

Zou jammer zijn, want films kijken waarbij het geluid via de versterker niet synchroon loopt, kijkt heel storend.

anoniemforum
Expert
Expert
  • 4493Reacties
  • 302Oplossingen
  • 669Likes

@RMB24 jou vraag gaat over een ander probleem met het geluid 

graag vraag ik je om een eigen topic aan te maken zodat we je daar verder kunnen helpen en het community overzichtelijk houden

RMB24
Raadgever
  • 335Reacties
  • 3Oplossingen
  • 24Likes

OK @anoniemforum ga ik doen, maar dan weet je wat je te wachten kan staan als je geluid het wel via de versterker wil laten gaan.

👍

Uitgelicht topic