1
Vraag
2
Reacties
markuselm

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geluid via soundbar en Mediabox Next valt soms weg

heb een nieuwe tv en soundbar gekocht en laten instaleren door de winkelketen EXPERT, tot zover alles goed maar op aanraden heb ik de mediabox next er op aangesloten en nu heb ik om de zoveel tijd een geluidstoring dat het geluid een aantal seconden weg valt, kan iemand mij helpen????

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
markuselm
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

had een nieuwe mediabox gekregen en hij deed het nog dus ben ik naar de winkel terug gegaan en heb een ander kabeltje gekregen met optische verbinding en even instellen op de tv en het probleem was opgelost, kan ik eindelijk genieten van de nieuwe apperatuur, dank u voor al de tips

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @markuselm

 

Super irritant dat je af en toe met geluidsstoringen te maken hebt met je Mediabox Next in combinatie met een Soundbar. Heeft het topic dat @Steefb je heeft toegestuurd je aan een antwoord geholpen? 🙂

markuselm
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

had een nieuwe mediabox gekregen en hij deed het nog dus ben ik naar de winkel terug gegaan en heb een ander kabeltje gekregen met optische verbinding en even instellen op de tv en het probleem was opgelost, kan ik eindelijk genieten van de nieuwe apperatuur, dank u voor al de tips

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@markuselm Super om te horen! Geniet van je dag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic