Mijn Philips tv en de Next mini hebben beiden verbinding met de geluidsinstallatie van Sonos (Arc, 2x Play5 en Sub)
Het gebeurt af en toe dat bij een zenderwisseling het geluid uitvalt. Ik kan dan weer terug naar waar ik aan het kijken was en dan is het geluid er ook weer. Als ik bijv. van zender 1 naar 23 is het geluid "zomaar". weg. Als ik de Next mini uitzet en direct daarna weer aan is het geluid op de nieuw gekozen zender er wel. Eigenaardig dus en ik ben benieuwd of iemand een oplossing weet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
in overleg met Sonos erachter gekomen dat een oude/gebrekkige HDMI-kabel de problemen veroorzaakte.
hoe makkelijk kan een oplossing soms zijn đĽ´
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het klinkt als een bekend probleem, heb zelf soms dit probleem met overschakelen van TV naar Radio , de laatste nieuwe versie van de Sonos app is een drama er zijn wel verbeteringen geweest maar is nog steeds niet zoals het moet zijn.
Hier staan de laatste updates van de app,
https://support.sonos.com/nl-nl/article/release-notes-for-sonos-software-updates
anders contact opnemen met de helpdesk nemen je klacht serieus en proberen deze op te lossen, je kan ze telefonische bereiken op 0800 - 555 1234
Ik zat daar nog niet aan te denken omdat ik verder geen problemen heb ervaren met de nieuwe app.
ik ga zeker contact met Sonos opnemen.
succes, wil je nog op de community laten weten of er een oplossing voor was en wat deze is.
in overleg met Sonos erachter gekomen dat een oude/gebrekkige HDMI-kabel de problemen veroorzaakte.
hoe makkelijk kan een oplossing soms zijn đĽ´
Zijn vaak de eenvoudigste oplossingen waar je niet aandenkt. Gelukkig is het opgelost.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.