1
Vraag
2
Reacties
Tom2018

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Geluid ventilator mediabox next

Hallo,

Mijn mediabox next maakt sinds een paar wekeneen irritant hoog piepend geluid.
Pieptoon komt boven tv geluid uit.
Wat ik allemaal geprobeerd heb na mijn ervaring jaren terug met mijn toenmalige horizon box en de info op de community:
Ventilator schoongeblazen met lucht (uiteraard met een tandenstoker tussen het fanblad zodat ie niet op hol draait).
Box iets hoger gezet op rubberen nopjes zodat ie beter lucht kan aanzuigen.

Helpt niet...

Box in eco of high gezet helpt niet.

Box omgeruild met de next boven (heb er 2). Maar dan heb ik de lawaai box boven.
Net in een chatgesprek met ziggo  gevraagd om de box om te ruilen en word er afgescheept dat er om deze klacht een proces aan de gang is om dit op te lossen en dat er aanspraak word gemaakt op mijn geduld.. .



Ik voel me totaal niet geholpen door deze chatsessie.

Kan iemand mij helpen

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @Tom2018,
Welkom op de Community van Ziggo. Jammer om te lezen dat je tv momentje verstoord wordt door onze mediabox Next. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Super om te lezen dat je al van alles geprobeerd hebt. Ik heb gelijk het systeem erbij gepakt en heb je gelijk een nieuwe opgestuurd, binnen 2-3 dagen heb je die in huis. Je ontvangt hiervan ook een mail ter bevestiging. De oude mediabox Next mag je retour naar ons sturen. Ik hoor graag van je of je met de nieuwe Next dit probleem ook ervaart.

Bekijk in context

Tom2018
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo,

Ontvangen vandaag,aansluiten en installeren en werkt goed,en stil zoals het ooit was.

Top en nog bedankt...

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @Tom2018,
Welkom op de Community van Ziggo. Jammer om te lezen dat je tv momentje verstoord wordt door onze mediabox Next. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Super om te lezen dat je al van alles geprobeerd hebt. Ik heb gelijk het systeem erbij gepakt en heb je gelijk een nieuwe opgestuurd, binnen 2-3 dagen heb je die in huis. Je ontvangt hiervan ook een mail ter bevestiging. De oude mediabox Next mag je retour naar ons sturen. Ik hoor graag van je of je met de nieuwe Next dit probleem ook ervaart.

Tom2018
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Steven,

Bedankt voor je oplossing om een nieuwe next box te sturen.

echt top!

Wil wel graag de reactie (of de hele sessie) die ik kreeg waardoor ik het gevoel kreeg afgescheept te worden hier te posten:

Screenshot_20210830-112722_Mijn Ziggo.jpg

Nogmaals bedankt dat jij wel behulpzaam bent.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Begrijp ik @Tom2018! Het klopt dat we hiermee bezig zijn. Maar helaas is nog niet bekend hoe lang dit gaat duren. Vandaar dat ik er ook gekozen voor heb om de Next alsnog om te ruilen voor je. Laat je weten of de Next binnen is gekomen en of deze muisstil is?

Tom2018
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Louis

Zeker laat ik het weten.

komt goed.

Tom2018
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo,

Ontvangen vandaag,aansluiten en installeren en werkt goed,en stil zoals het ooit was.

Top en nog bedankt...

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hartstikke fijn dat het nu met de nieuwe box is opgelost, @Tom2018. Bedankt voor je terugkoppeling hier! 

Ik wens je veel plezier van de nieuwe box en een hele fijne woensdag verder 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic