1
Vraag
2
Reacties
1Dick2Petrus3El

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geluid van de tv valt uit

Meerdere malen hebben we geen geluid als we via de media box tv kijken, rechtstreeks tv via de kabel is er geen probleem. Soms is er geluid als we de box uit en weer aanzetten, soms pas als de box uren heeft uit gestaan. Nieuwe HDMI kabel heeft geen verandering gebracht. 

Is hier een verklaring / oplossing voor of moet er een nieuwe media box komen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
1Dick2Petrus3El
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste Teun,

De ene kant van de hdmi kabel zit in de box en de andere in de hdmi-2 aansluitng van de tv. Een foto daarvan maken lijkt me niet bijster zinvol, maar n.a.v. Je opmerking heb ik de hdmi op een andere ingang van de tv aangesloten, kijken wat dat teweeg brengt - nu werkt het in ieder geval, mocht het probleem blijven kom ik er weer op terug.

 

Dick

Bekijk in context

7 Reacties 7
Teun

Level 17
Expert
  • 4141Posts
  • 179Oplossingen
  • 761Likes

Hallo @1Dick2Petrus3El . Over welke mediabox hebben we het hier?

 

Teun.

1Dick2Petrus3El
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Teun,

het betreft de Next

 

Dick

Teun

Level 17
Expert
  • 4141Posts
  • 179Oplossingen
  • 761Likes

Oke, heb je ook wel eens last van blokjes in je beeld?

 

Teun.

1Dick2Petrus3El
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Een enkele keer, niet in combinatie met geluidsuitval

 

Dick.

Teun

Level 17
Expert
  • 4141Posts
  • 179Oplossingen
  • 761Likes

Dan zit er in mijn beleving toch iets te klieren in he signaal. Heb je ook een foto van je aansluiting? Wil nog wel eens verhelderend zijn.     Teun.

1Dick2Petrus3El
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste Teun,

De ene kant van de hdmi kabel zit in de box en de andere in de hdmi-2 aansluitng van de tv. Een foto daarvan maken lijkt me niet bijster zinvol, maar n.a.v. Je opmerking heb ik de hdmi op een andere ingang van de tv aangesloten, kijken wat dat teweeg brengt - nu werkt het in ieder geval, mocht het probleem blijven kom ik er weer op terug.

 

Dick

Teun

Level 17
Expert
  • 4141Posts
  • 179Oplossingen
  • 761Likes

Prima, we horen het graag.

 

Teun.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic