Ik heb sinds kort de mediabox next. Deze aangesloten volgens de ziggo voorschriften met allemaal nieuwe kabels. Hierbij het geluid via mijn sony home cinema systeem ingesteld. Geregeld valt het geluid weg. Alle opties geprobeerd die mogelijk zijn om dit euvel te verhelpen. Mij is gebleken dat deze storing vanuit de nextbox komt. Alleen als ik de nextbox enkele minuten van de stroom afhaal en deze weer opstart volgens de beschrijving van een eerste maal in gebruik nemen heb ik weer het geluid via mijn home cinema systeem terug. Het euvel blijft steeds terugkomen, doms na een paar dagen en soms na een week.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @TB2
Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators die ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan, komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic.
Welk Sony home cinema systeem heb je precies (typenummer)?
Hey @TB2. Kunnen we je nog helpen?
BDV-N5200W.
Het is nu enkele weken storingsvrij. Ik weet dat mensen met een sound bar er ook klachten over hebben. Ook valt het mij op dat als ziggo een update heeft doorgevoerd deze storing op kan treden. Het heeft dus niets te maken met externe aangesloten apparatuur. Ziggo geeft ook aan dat zij niets kunnen doen aan problemen met externe aangesloten apparatuur. Zij geven alleen aan om de externe apparatuur los te koppelen en dan horen of het geluid van de tv dan wel werkt. Ook zijn er mensen die zonder extern aan gesloten apparatuur soms last hebben van het geluid dat wegvalt.
Wat fijn dat het nu al een paar weken goed gaat, @TB2. Laten we duimen dat het zo blijft! :-).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.