Hallo! Weet iemand een oplossing? Als ik een film kijk met hogere kwaliteit geluid( dolby atmos, dts) dan valt het soms een paar seconden weg. Het gebeurt bij alle streaming diensten. Amazon, Disney,netflix ziggo movies en series. Ik heb al nieuwe kabels gehaald. Utp6 en hoge kwaliteit coax tussen modem en hoordaansluiting. Het gebeurt niet als ik een film heb gedownload. En het gebeurt bij streamen zowel met als zonder soundbar.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Meedenker
Mijn oude WKD had een splitter voor Radio en TV (twee coax uitgangen). Gaf problemen.
Mijn huidige WKD is uitsluitend voor TV. Beter beeld (bij dezelfde signaalsterkte!)
groet Toon
Hallo! Bedankt voor het meedenken! Ik heb van Ziggo inderdaad een nieuwe splitter gekregen! Ook zonder radio en het probleem is weg!
Erg fijn dat het probleem is opgelost, @trybar! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.