Dag @Silas! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst 🙂 Frustrerend dat je sinds de upgrade van je mediabox ineens problemen ervaart met het geluid soms kort wegvalt. Dat lijkt me erg irritant en ik snap goed dat je hier liever gisteren dan vandaag een oplossing voor ziet.
Je geeft aan dat je het geluid via Bose audioapparatuur hebt lopen. Zou je, bij wijze van test, dat systeem eens kunnen afkoppelen en het geluid dus laten lopen via je LG televisie? Ik ben erg benieuwd of je dan dezelfde soort uitvallen ervaart of niet. Kun je daarnaast aangeven of het wegvallen van het geluid op willekeurige momenten gebeurd of juist bij bepaalde programma's en/of zenders?
@Mardibe, in jouw topic ik lees ik dat niet te maken hebt met tijdelijk wegvallend geluid maar juist met het volledig ontbreken van geluid via je Denon apparatuur. Om het overzichtelijk te houden wil ik je verzoeken in je eigen topic verder te gaan. Jouw probleem verschilt namelijk t.o.v. het probleem dat hier beschreven is door TS.