Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo. Heeft iemand ook last dat het geluid soms 1 seconde wegvalt?
Groetjes Hans
In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.
Ook ik ervaar na de overstap van de Next naar de Next Mini de hapering in geluid. Samsung K950 soundbar met een Samsung KS7000 TV via ARC.
Gisteravond even door de instellingen van de TV gegaan en "Geluidsformaat" van PCM naar "DTS Neo 2:5" gewijzigd en sindsdien geen hapering meer welke ik maandenlang wel gehad heb.
Wellicht ook voor andere een oplossingsrichting?
Hi allemaal,
Goed om te lezen dat er nog steeds verschillende oplossingen worden gevonden. Ook aan onze kant blijven we dit uiteraard verder onderzoeken en monitoren. Enkele oplossingen of workarounds die aangedragen zijn, werken voor de één perfect, terwijl het voor de ander geen enkel verschil maakt en wegvallend geluid blijft houden. We hebben te maken met heel veel verschillende apparatuur, instellingen en manieren van aansluiten. Dat maakt het moeilijk om direct de vinger op de zere plek te leggen.
Tips en mogelijke oplossingen
Mede door jullie hulp en de monteurs die enkelen van jullie hebben bezocht, kunnen we een overzicht maken van diverse opties, tips en adviezen, die het probleem van wegvallend geluid kunnen verhelpen.
Niet opgelost?
Heeft niets het verholpen? Vul dan onderstaande gegevens in, dan delen we dit met de ontwikkelaars. Dit issue is een constant proces dat we monitoren en onderzoeken.
Probleemomschrijving (deel zoveel mogelijk details):
Sinds wanneer ervaar je dit probleem:
Merk en type geluidapparatuur:
Merk en type TV:
Software-versie TV:
Hoe heb je de Next en de geluidsapparatuur met elkaar verbonden:
Speelt het probleem ook zonder tussenkomst van externe geluidsapparatuur: Ja/nee
Zorg er ook voor dat je in je profiel je gegevens hebt aangevuld. Er wordt mogelijk contact met je opgenomen voor verder onderzoek.
dan ligt de schuld dus niet geheel bij ziggo als er een update vanuit philips zelf nodig is om het op te lossen imo
Wel als voor de Ziggo update alles prima werkte, lijkt mij.
Beste Ale,
Welke tv van philips heb je en welke update is dat? heb hetzelfde met Philips TV Sonos en Next
Onderstaande reactie kreeg ik na mijn vraag bij Philips:
Geachte heer/mevrouw
Bedankt voor uw vraag. Naar aanleiding hiervan willen wij u graag de volgende informatie verstrekken.
Er is een software update naar uw tv gepushed.
Met vriendelijke groeten,
Tom
Philips TV Klantenservice. betreft tv
65OLED806
Waar heb je die mail van heb de dezelfde tv maar zegt geen update
Bedankt ik mail ze even
Deze link werkt niet.
Je wordt dan weer naar de Philips site doorgeleid
customer.service@tpv-tech.com en anders zelf direct met de klantenservice contact opnemen. Ik werd uitstekend ondersteund!
zie onderstaande oplossing via klantenservice philips
Hallo we hebben dit probleem niet in het geluid. Wel het 4k beeld wat bij ons enkele malen per uur voor een paar seconden wegvalt. Zou mij niet verbazen dat het allemaal met hetzelfde te maken heeft. Ik las dit probleem al in 2021.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...