1
Vraag
2
Reacties
Wilbert007

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geluid regelen via mediabox xl en niet via tv

Goedendag.

Kan ik ook geluid regelen via mediabox xl i.p.v. de tv. Mijn infrarood van de tv is kapot. Via mijn vorige mediabox kon dat namelijk wel.

Vriendelijke groet.

Wilbert
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag Wilbert007

nee, dat is niet mogelijk met de XL. Je kan alleen het volume regelen op de Tv, of op een versterker o.i.d. waarop de XL is aangesloten.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag Wilbert007

nee, dat is niet mogelijk met de XL. Je kan alleen het volume regelen op de Tv, of op een versterker o.i.d. waarop de XL is aangesloten.
Wilbert007
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke bedankt voor de reactie

Wilbert
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Graag gedaan. Sorry dat ik geen beter/ander nieuws voor je had. Maar het is een veelgestelde vraag en helaas is er dus maar een antwoord: het kan niet.
ukblur

Level 1
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
misschien, werkt dit wel. Bij geluids instellingen ga dan naar annaloog. Misschien, dat het nu wel kan.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
ukblur wrote:
misschien, werkt dit wel. Bij geluids instellingen ga dan naar annaloog. Misschien, dat het nu wel kan.


Nee, ook dan kan het niet. De volumetoets op de afstandsbediening van de mediabox XL, voorheen Horizon, is alleen te gebruiken om het volume van de Tv te regelen. De audio uitgangen van de XL zijn vast. Zoals gezegd is dit een veel genoemd item.
warras2

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kennelijk veel behoefte aan bij analoog-luisteraars (de Analogen) Wel Ziggo, de uitdaging is voor u!
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Of een een simpele soundbar aansluiten via hdmi arc of optisch?

Teun
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic