trafirood

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geluid regelen met de afstandbediening van Ziggo moet eerst de code invullen tbv de samsung soundbar

Sony tv Samsung soundbar ik vul de code in van Ziggo tbv de samsung soundbar en dan kan ik het geluid harder en zachter zetten soms werkt het een uur soms een dag en dan moet ik de code weer op nieuw instellen en dan doet hij het weer tot dat hij weer stopt wat kunt u hier aan doen ik begin dat elke keer opnieuw instellen een beetje zat te worden.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi @trafirood, dit is een bekend probleem. De automatische detectie denkt dat er een ander apparaat aangesloten is en overruled jouw handmatig ingestelde apparaat. Mogelijk kun je dit voorkomen door de apparaten in een andere volgorde op te starten, maar dat werkt helaas niet altijd.

 

Er komt een update aan (helaas kan ik nog niet zeggen welke versie) waarin de handmatige instelling niet meer overruled kan worden, maar daar zul je nog even op moeten wachten.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi @trafirood, dit is een bekend probleem. De automatische detectie denkt dat er een ander apparaat aangesloten is en overruled jouw handmatig ingestelde apparaat. Mogelijk kun je dit voorkomen door de apparaten in een andere volgorde op te starten, maar dat werkt helaas niet altijd.

 

Er komt een update aan (helaas kan ik nog niet zeggen welke versie) waarin de handmatige instelling niet meer overruled kan worden, maar daar zul je nog even op moeten wachten.

Uitgelicht topic