(Humax versie)
Geluid alle radiokanalen hikt. Tevens nog trillende beelden op TV Française app op France 2. Nogmaals de vraag: Wat is de bitrate waarde van die radiozenders?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kan het witte kapje nog van de splitter afhalen, die geven soms storingen door een productiefout.
En hoelang zijn die kabels op de versterker?Zit er bij de next kant ook nog een wandcontactdoos?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bitrates kun je hier vinden.
DVBC Bitrate Monitoring Netherlands Cable Ziggo (digitalbitrate.com)
Bitrates en hikjes zijn naar mijn inzien 2 totaal verschillende dingen.
Klinkt gewoon als een probleem met het coax-signaal. Welke radiozenders storen precies? Hoe ziet de bekabeling eruit van eerste aansluitpunt in de woning tot Next?
Alleen de Mediabox Next (Humax) is vervangen. Het signaal komt via de netwerkkabel toch op de ingang van de Next?
@Gerrit Imbos schreef:Alleen de Mediabox Next (Humax) is vervangen. Het signaal komt via de netwerkkabel toch op de ingang van de Next?
Zowel ethernet als coax, maar de radio gaat via coax.Vandaar dat een foto van het AOP handig is, zodat wel kunnen zien of daar het slechte signaal vandaan komt.😉
Hier even een overzichtje van het AOP
Bedankt voor bitrate waarden!
Foto’s geplaatst
Je kan het witte kapje nog van de splitter afhalen, die geven soms storingen door een productiefout.
En hoelang zijn die kabels op de versterker?Zit er bij de next kant ook nog een wandcontactdoos?
Goedemorgen @Gerrit Imbos, ik ben erg benieuwd hoe het nu gaat! Heb je het geprobeerd zonder het witte kapje? Zo ja dan wil ik je vragen om de vragen van @Verwijderd account te beantwoorden.
Ik zal het witte kapje verwijderen. Dat deze storing kan geven vind ik onbegrijpelijk. De zwarte kabels van de splitter gaan naar resp. de Connectbox en Tratec antenneversterker. Vanuit die antenneversterker gaat een coax naar de Mediabox en de andere naar een TV met CI kaart. Wil ik bij de apparatuur in de meterkast moet ik eerst een complete wand van die kast verwijderen…
@Gerrit Imbos Het kapje zelf veroorzaakt natuurlijk zelf geen storing, maar door een fabricagefout makt de coax soms slechte verbinding als het kapje geplaatst is.
Hoe haal je het witte kapje van de splitter? Zo du... - Ziggo Community
De coax kabel naar de NextBox (Humax) is ongeveer 6 meter. Er is geen contactdoos nabij de NextBox. Zit er rechtstreeks in.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.