Linda D

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Geluid probleem RTL7: Niet synchroon met Dolby

Ik kijk tv met de Ziggo Go Tv app op Android TV 10 op de Philips 55OLED806. Ik heb de Dolby instellingen van de app aangezet en sindsdien loopt het geluid van RTL7 niet synchroon. Als ik de Dolby instellingen uit zet loopt het wel goed. Dit probleem heb ik (zo ver ik gezien heb) alleen op RTL7.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allemaal!

Het is inmiddels alweer een tijdje geleden, maar goed nieuws! Het ticket is op 6 juni door ons oplosteam gesloten en het probleem is inmiddels dus opgelost 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Hier ook een synchronisatie probleem met RTL 7, maar dan met opnames, er lijkt ergens bij ziggo niet goed te gaan. Het verschil bij mij is soms een hele zin.

 

Re: Terugspelen opnamen sinds kort loopt geluid ni... - Ziggo Community

 

Jobikky

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Exact hetzelfde probleem bij dolby aan en inderdaad alleen bij rtl 7. 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Linda D, welkom op de Community! 

 

Super goed dat je het probleem dat je met RTL7 ervaart hier hebt geplaatst. Zoals je ziet ben je niet de enige die hier problemen mee heeft. 

Doordat er gelijk meer meldingen zijn, is er intern een melding gemaakt. Er is nu dan ook een storing gelogd hiervoor. Bij Ziggo gaan ze nu aan de slag om dit probleem verder te onderzoeken en op te lossen. 


Sorry voor het ongemak allemaal!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allemaal!

Het is inmiddels alweer een tijdje geleden, maar goed nieuws! Het ticket is op 6 juni door ons oplosteam gesloten en het probleem is inmiddels dus opgelost 🙂

Uitgelicht topic