Rubeks026

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geluid media box XL valt wel 20x per dag weg

Vervelend; wel meer dan 20 keer per dag valt het geluid van mijn Mediabox XL  weg voor een dikke minuut.

Ik krijg te horen: audioapparatuur, zoals een homecinemaset of een versterker, kunnen geluidsproblemen veroorzaken. Koppel deze apparatuur los om als oorzaak uit te sluiten. Maar!!! deze heb ik niet.

Ik zou graag willen weten waaraan het ligt, zodat ik alles weer kan volgen.

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Welke Software heeft u op de Media Box de Nieuwe of nog de oude

Zie dit topic Mediabox XL: alles wat jij moet weten over de nieuwe upgrade 

 

Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dan kan een Moderator je met je gegevens en dit topic aan de slag..

 

Ik zal dit ook even voorleggen aan de medewerkers van Ziggo.

 

Is uw media Box verbonden met een UTP naar de Internet modem of niet, 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Welkom op de Ziggo Community @Rubeks026! Vervelend is een understatement, dit kijkt natuurlijk voor geen meter. Laten we samen gaan kijken hoe we dit op kunnen lossen. 

 

In het systeem zie ik staan dat je gebruik maakt van de nieuwste software op je mediabox XL. Je hebt al contact gelegd met onze klantenservice en ik zie dat je doorverwezen bent naar ons. Samen met mijn collega heb je dingen zoals de HDMI kabel, instellingen en de bekabeling nagelopen. Klopt dit? 

 

Zoals @Dave! al aangeeft hebben ook wij iets meer informatie nodig. Wil je een foto van de signaalsterkte kunnen delen? Net zoals @Dave! ben ook ik benieuwd of er een utp kabel van de mediabox naar je modem loopt? Met de antwoorden op deze vragen kunnen we weer verder op onderzoek uit! 

Uitgelicht topic