1
Vraag
2
Reacties
piertje123

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geluid is harder bij openen TV-gids, hoe los ik dit op?

Ik heb sinds kort Ziggo en wanneer ik tv kijk en ik open de tv gids. Dan gaat het geluid harder. 

Zou dit graag verholpen hebben, het is niet zo dat ik beter de gids kan lezen als het geluid vol aan springt...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4401Posts
  • 359Oplossingen
  • 1784Likes

@piertje123 dankje voor de toelichting. 

Een oplossing is, om op de tv de 'autovolume' optie (per merk heet die optie anders) aan te zetten. Als u de optie niet kan vinden, dan kan/mag u hier het merk/type van de tv vermelden, dan kunnen wij voor u e.e.a. proberen op te zoeken.

Alvast dank!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1749Posts
  • 161Oplossingen
  • 1158Likes

Hé hoi @piertje123, allereerst van harte welkom bij ons op de Community én bij Ziggo!

Het lijkt me knap irritant dat het volume steeds hoger gaat wanneer je gebruik maakt van de tv-gids inderdaad.. 
Kan je je Community profiel aanvullen en bij 'persoonlijke informatie' je postcode + huisnummer invullen? Dan check ik direct welk abonnement en apparatuur je hebt staan.

Kan je aangeven of je nog externe audio apparatuur gebruikt?

piertje123
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb de postcode aangevuld.

Nee, heb verder geen externe audio aangesloten 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4401Posts
  • 359Oplossingen
  • 1784Likes

@piertje123 dankje voor de toelichting. 

Een oplossing is, om op de tv de 'autovolume' optie (per merk heet die optie anders) aan te zetten. Als u de optie niet kan vinden, dan kan/mag u hier het merk/type van de tv vermelden, dan kunnen wij voor u e.e.a. proberen op te zoeken.

Alvast dank!

Steefb

Level 20
  • 16100Posts
  • 3012Oplossingen
  • 7472Likes

@Jacob  schreef:

@piertje123dankje voor de toelichting. 

Een oplossing is, om op de tv de 'autovolume' optie (per merk heet die optie anders) aan te zetten. 

Of juist uit, mijn ervaring is dat deze optie vervelend kan doen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic