1
Vraag
2
Reacties
Ben267

Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geluid hapert bij sonos playbar

Sinds een paar maanden is het geluid van mijn sonos box als ik tv wil kijken niet goed meer. Het hapert aan 1 stuk door op zachte toon. Het begin bij terugkijken van programma’s en Netflix, maar nu ook al als ik gewoon tv kijk. Alle kabels zijn nieuw en goed verbonden, alles is ook bekabeld aangesloten. Sonos is verbonden via optische kabel aan de mediabox en ook aan de tv. Beiden manieren hebben het probleem. Verder heeft ziggo aangegeven dat alle signalen goed genoeg moeten zijn. Wie zou er een oplossing weten?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ben267
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het blijkt aan de sub van Sonos te liggen en ze zijn bezig met een oplossing. Ze konden me alleen niet vertellen of die al in de volgende release zou zitten. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
S4R
Expert
Expert
  • 507Posts
  • 22Oplossingen
  • 227Likes

Wellicht moet je dit probleem bij Sonos voorleggen.

 

https://support.sonos.com/s/contact?language=nl_NL

Ben267
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het blijkt aan de sub van Sonos te liggen en ze zijn bezig met een oplossing. Ze konden me alleen niet vertellen of die al in de volgende release zou zitten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic