1
Vraag
2
Reacties
JOOPA

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geluid gelijktijdig via HDMI en Optische uitgang


  • Ik heb mijn NEXT aangesloten op mijn SAMSUNG via HDMI Alles werkt naar behoren. Zelf heb gehoorproblemen en wil via Bluetooth (en daaraan gekoppeld een Bluetooth headset) het geluid ontvangen (bijv via de optische uitgang van de NEXT en een BT zender) maar dan moeten mij huisgenoten gewoon naar het geluid van de TV kunnen luisteren. Vraag is dus of de NEXT box gelijktijdig signaal naar de Optische output en HDMI kan sturen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
JOOPA Ik heb op beide geluid.

Hier zit op de optische uitgang van de Next een soundbar aangesloten en het beeldscherm via HDMI en daar het geluid uitgezet vanwege het feit dat de soundbar veel beter klinkt.

Maar ik kan het geluid op beide tegelijk weergeven, zojuist geprobeerd en ik hoor uit beide geluid.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
JOOPA Ik heb op beide geluid.

Hier zit op de optische uitgang van de Next een soundbar aangesloten en het beeldscherm via HDMI en daar het geluid uitgezet vanwege het feit dat de soundbar veel beter klinkt.

Maar ik kan het geluid op beide tegelijk weergeven, zojuist geprobeerd en ik hoor uit beide geluid.
JOOPA
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga het snel proberen met een BT zender (met optische ingang) Bedankt voor het goede nieuws.
Marco1861

Level 3
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes
Werkt prima! Ik gebruik zelf de Oticon Streamer i.c.m. ConnectLine via optical.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic