Hallo, ik heb net 2 abonnementen afgesloten en de 1e net 1 dag in gebruik. Bij het kijken naar sommige zenders is het geluid slecht en bij sommige is de spraak niet te verstaan. Rtl4 lijkt de presentator van het programma in een olievat te zitten, zo klinkt het. De muziek wordt heel hard weer gegeven. Echt niet om aan te horen. Ik heb bij instellingen wat geprobeerd maar geen veranderingen. Waar kan ik dit oplossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb het opgelost! Ik heb een audiokabeltje tussen box en Denon aangesloten en het is weer normaal!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke mediabox heb je precies?
Hoe zijn alle apparaten precies aan elkaar aangesloten met welke kabels en in welke volgorde?
Ik heb het opgelost! Ik heb een audiokabeltje tussen box en Denon aangesloten en het is weer normaal!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.