1
Vraag
2
Reacties
gerhardr

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gehoorgestoorden

Sinds enkele dagen hebben wij de NEXT box, waar we verder tevreden over zijn. Er is alleen één probleem.
Als we programma's opnemen, die standaard voorzien zijn van ondertiteling voor gehoorgestoorden, werkt dit niet bij het afspelen, wel rechtstreeks. Omdat we dit bij de Horizon box altijd gebruikt hebben, is het heel lastig dat dit nu niet kan.
De monteur is langs geweest. Alle instellingen waren goed, maar dit is softwarematig het probleem. Kan dit met een update opgelost worden. Niet alleen voor ons, maar voor alle mensen met die handicap?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Dank je wel Hans.W voor aanbrengen dit topic.


gerhardr welkom op de community.

Ondertiteling voor de Next is een probleem en dit issue is reeds bekend, in dit topic Problemen met Slechthorenden Ondertiteling bij Opnames op de Mediabox Next
worden de problemen vermeld en verzameld, gelukkig bent u niet de enige.

Ik weet niet welke software versie u heeft op de Next, dat kunt u zien door op Home (huisje) dan naar het Tandwiel op rechts naast Apps en dan op Info tabblad en kies dan voor Over je Media Box.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Verwijderd account
Niet van toepassing
gerhardr

Jeetje dit is zeker niet goed misschien dat Dave- hier iets zinnigs over kan zeggen. Ikzelf ook slechthorend gebruik eigenlijk nooit de opname functie maar wel replay waar dit probleem niet speelt. Verder kan een Ziggo mod dit probleem asap doorzetten zodat ook slechthorenden zonder problemen opgenomen programma,s met ondertiteling slechthorenden kunnen kijken.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Dank je wel Hans.W voor aanbrengen dit topic.


gerhardr welkom op de community.

Ondertiteling voor de Next is een probleem en dit issue is reeds bekend, in dit topic Problemen met Slechthorenden Ondertiteling bij Opnames op de Mediabox Next
worden de problemen vermeld en verzameld, gelukkig bent u niet de enige.

Ik weet niet welke software versie u heeft op de Next, dat kunt u zien door op Home (huisje) dan naar het Tandwiel op rechts naast Apps en dan op Info tabblad en kies dan voor Over je Media Box.
gerhardr
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Dave,

De software-versie is
DCX960_-MON-PRD-00.01-063-AM-AL-20190502124826-NA004

mvgr
gerhardr
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
gerhardr gaat om de 4.16 of hoger
gerhardr
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Dave,

Het is versie 4.16.

mvrgr
gerhardr
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Hopelijk in de komende udate zit er verbetering in, ik ga even kijken of ik inlichtingen kan krijgen over dit probleem, om te kijken of er een oplossing komt op snelle termijn.
gerhardr
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bij voorbaat dank!!!

mvgr
gerhardr
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic