Erik_71

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen zenders op humax 5200c

Ik had een humax 5050 en die werkt perfect. Onlangs kon ik van iemand anders de humax 5200c overnemen. met deze humax kan je interactieve tv gebruiken.  Heb de juiste frequente 474.00 en id 5555 ingevoerd en met een beetje geluk na 10 keer proberen om de zenders te vinden ....staan ze erin. Beeld is heel slecht (toch heb 100% kwaliteit en 50% sterkte) dan weer foutmeldingen E37-32 dan weer E30. Ik heb een smartcard. Deze ook via mijnziggo opnieuw opgehaald. Maar het blijft hopeloos. Steeds maar grijs beeld en foutmeldingen en alle zenders weer kwijt. Iemand nog tips of zou de tuner van de humax stuk zijn. Het zegel zit er nog op dus hij is nog niet open geweest. Zodra ik mijn oude humax 5050 weer aansluit heb ik weer perfect beeld.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tjhslangen

Level 10
  • 418Posts
  • 25Oplossingen
  • 204Likes

Als je oude het wel goed doet dan is de andere kapot.

Bekijk in context

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5191Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes

Met 50% sterkte en 100% kwaliteit moet je goed beeld hebben. 

Ik denk ook dat je tuner kapot is.

 

Als de 5200 ook twee tuners heeft als de 5050 dan zou je kunnen proberen om iets op te nemen. Maakt niet uit wat. Dan een ander kanaal live kijken. Misschien dat de tweede tuner wel goed werkt. Dan nog heb je er niet veel aan.

 

Marktplaats staat vol met dit soort decoders volgens mij. Zou niet meer dan 30-50 euro moeten kosten.

 

Verwacht niet te veel van interactieve tv. De mogelijkheden zijn behoorlijk uitgedund.

Bekijk in context

3 Reacties 3
tjhslangen

Level 10
  • 418Posts
  • 25Oplossingen
  • 204Likes

Als je oude het wel goed doet dan is de andere kapot.

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5191Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes

Met 50% sterkte en 100% kwaliteit moet je goed beeld hebben. 

Ik denk ook dat je tuner kapot is.

 

Als de 5200 ook twee tuners heeft als de 5050 dan zou je kunnen proberen om iets op te nemen. Maakt niet uit wat. Dan een ander kanaal live kijken. Misschien dat de tweede tuner wel goed werkt. Dan nog heb je er niet veel aan.

 

Marktplaats staat vol met dit soort decoders volgens mij. Zou niet meer dan 30-50 euro moeten kosten.

 

Verwacht niet te veel van interactieve tv. De mogelijkheden zijn behoorlijk uitgedund.

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@bloemen64  ik had exact hetzelfde dezelfde gedachte en voorstel. Ik had in het verleden iets vergelijkbaars met een 5200. Ik had echter het geluk dat deze onder garantie/coulance niet al te duur gerepareerd is.

Uitgelicht topic