1
Vraag
2
Reacties
Rikie48

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen zenders meer samsung

Al zeker een jaar een werkende Samsung LT24e390 met CI kaart gebruikt. Van een op andere dag alleen 1.2.3 en 13.14 nog te bekijken.

Nieuwe CI module met smart kaart gekregen, maar helpt niet. Help

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dit apparaat is al zo oud dat alleen oudere ci modules er ooit op hebben gewerkt, misschien dat een ci 1.2 module nog gaat werken. Je hebt van ziggo waarschijnlijk een 1.3 of hoger gekregen.

Probeer de oude module met nieuwe smartcard eens,

Bekijk in context

5 Reacties 5
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Rikie48 en leuk om je hier op de Community te zien, welkom!
Al is de aanleiding natuurlijk niet zo'n leuke. Je hebt dan ineens maar heel weinig zenders zeg!

 

Om TV te kijken met een CI+ module moet je TV gecertificeerd zijn, anders kunnen we de werking niet garanderen. Ik kan het modelnummer van de TV niet in onze tool vinden waar je dat kunt checken. Klopt het modelnummer? Je kunt het zelf ook nog even checken op https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/ci-plus bij "Test je TV". 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dit apparaat is al zo oud dat alleen oudere ci modules er ooit op hebben gewerkt, misschien dat een ci 1.2 module nog gaat werken. Je hebt van ziggo waarschijnlijk een 1.3 of hoger gekregen.

Probeer de oude module met nieuwe smartcard eens,

Rikie48
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb idd een nieuwe 1.3 Smit CI gekregen met nieuwe smart kaart. Had zelf thuis nog een oude liggen, maar ook die doet het niet,  helaas...

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

Geen geluk @Rikie48 De test om met de oude module en de nieuwe smartcard, die heb je gedaan? @Steefb, dank voor je tip en technische informatie. 
Welke melding krijg je precies op niet werkende kanalen? Wat is er al gedaan om het te herstellen? 
Deze stappen https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ci-plus/televisie-opnieuw-instellen#/

Vul je adresgegevens in op je Community profiel voor verdere ondersteuning

Rikie48
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb nu een nieuwe TV aangeschaft, uiteindelijk. Ga later nog eens in die oude duiken, hier in Zeeland,  misschien werkt t met Delta smartcard wel......

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic