1
Vraag
2
Reacties
chase

Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Geen zenderontvangst op analoge tv

Hoi allen,

Ik heb van mijn broer een Panasonic Viera plasma TV model TX-P42U10E gekregen om gezamenlijk gezellig in mijn buitenverblijf EK's en WK's te kijken. Nu haalde ik iedere keer mijn HD recorder uit huis vandaan en sloot deze met een HDMI kabel aan en hoppa kijken maar. Nu ben ik aan het kijken of ik ook beeld krijg wanneer ik de coaxkabel direct op de tv aansluit.Dan hoef ik niet iedere keer de HD recorder uit huis te halen. Maar dan blijft het alleen maar sneeuwen. Wat doe ik, of gaat er fout? Ik hoor graag weer van jullie. Alvast bedankt!!!!!

Groeten Chase

27 Reacties 27
chase
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Humax IHDR-5200C

Verwijderd account
Niet van toepassing

Dat is een enorm goede ontvanger.Wat vind je er onhandig aan?

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Ik heb een paar keer geprobeerd een bericht te plaatsen met een link naar een ander forum. Deze worden telkens (automatisch?) verwijderd. Daarom een samenvatting van de inhoud. De tv moet inderdaad als zweeds of fins geinstalleerd worden. Het probleem was dat de kanalen niet onthouden werden, de oplossing daarvoor was om de automatic channelupdate uit te zetten.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @youriy ,

Als je de link bij Bitly inkort, moet het wel lukken om te plaatsen.

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Vreemd, nu zie ik het bericht met link er weer staan??? 2 maal zelfs.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Apart.Misschien duurde het door een probleem wat langer voordat de reactie geplaatst was.

In ieder geval zou deze link ook moeten werken, mocht de reactie weer weggaan:

https://bit.ly/3aBT2zL

 

chase
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Youriy,

Heb de fabrieksinstellingen gereset en de keuze voor Zweden gemaakt. Nu komt wel de keuze voor DVB-C tevoorschijn en hoppa kan ik alle kanalen laden en zit nu dan ook al buiten de tour te kijken. Iedereen heel hartelijk bedankt voor het meeleven en meedenken. Hier heb je wat aan als je zelf vastloopt. Hartelijk dank.

Groeten Chase

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic