fotoflex

Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Geen weergave van map 'Bewaard'.

 

 

 

Al de hele dag, maar volgens de postcode check zijn er geen problemen

ziggogo.tv-2021.04.27-13_01_13.png

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
fotoflex
Topicstarter
Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Gelukkig, het werkt weer!

Bekijk in context

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Duidelijk, dankjewel voor je terugkoppeling. In dit topic wordt hetzelfde probleem besproken en wordt ook een oplossing gegeven. Wil je eens kijken of dit voor jou ook helpt? 🙂

Bekijk in context

19 Reacties 19
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Je apparaat al eens opnieuw gestart?

fotoflex
Topicstarter
Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Jazeker, en voldoende tijd gewacht.

fotoflex
Topicstarter
Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Al een oplossing gevonden? Ik wil vanavond een paar programma's opnemen en later bekijken.

Niet teveel gevraagd, dat is precies waar het ding voor dient.

Krijg ik mijn geld terug voor de tijd dat ik hem niet kan gebruiken?

fotoflex
Topicstarter
Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Gelukkig, het werkt weer!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Fijn dat het euvel zichzelf heeft opgelost op dezelfde dag @fotoflex. Hopelijk ruim op tijd voor het opnemen en bekijken van jouw gewenste opnames 🙂

fotoflex
Topicstarter
Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Ik was voorbarig, herhaaldelijk, de afgelopen dagen, dit: Offline!

Ik kan dan wel tv kijken en internetten, maar er is geen communicatie

tussen de laptop en de mediabox mogelijk.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Wat gek, zeg! Op welk besturingssysteem draait je laptop? En welke browser gebruik je? Werkt het in een andere browser wel? Werkt het wel goed op een andere laptop of desktop? Of op een mobiel apparaat of tablet via de Ziggo Go App? 

fotoflex
Topicstarter
Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Windows 10 en Chrome.

Op de andere vragen kan ik geen antwoord geven, de omstandigheden waren er niet naar.

Als het zich weer voordoet, zal ik er op letten.

Maar het gaat natuurlijk om de spullen die ik altijd gebruik.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Is prima. Laat ons weten wat je ervaringen zijn, zodat we kunnen uitsluiten waar het probleem precies in zit. We kijken uit naar je bevindingen!

fotoflex
Topicstarter
Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Nu komt dit tevoorschijn, maar net als bij de vorige pop-up werkt het wel.

De browser stond niet op incognito.

In ieder geval kon ik nu zien dat het alleen op de laptop te zien is, iet op de tablet.

fotoflex
Topicstarter
Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Dit is de variant van dezelfde boodschap die ik nu te zien krijg.

De browser staat niet op incognito, maar ik kan niets afspelen.

Ik heb daarom even geprobeerd om het programma juist in een incognitopagina te openen.

En dan werkt het wel.

Erg tegenstrijdig.

Ik ben niet heel enthousiast over de mij opgedrongen veranderingen.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Begrijpelijk dat je hier niet blij van wordt! De incognito melding is inderdaad iets wat wij in onderzoek hebben, gezien er meerdere meldingen zijn gedaan. Speelt het probleem in alle gebruikte browsers? Zo ja: welke zijn dit precies en welke versie? 

fotoflex
Topicstarter
Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Firefox 88.0.1

Edge Versie 90.0.818.51

Chrome Versie 90.0.4430.93

 

In FF zag ik het niet, in Chrome en Edge wel.

Ik gebruik alleen Chrome.

fotoflex
Topicstarter
Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Het wordt alleen maar erger!

Geen van de browsers speelt nog programma's af.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@fotoflex Heb je dit probleem in zowel de Ziggo Go app als in de browser (www.ziggogo.tv) ?

 

fotoflex
Topicstarter
Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Ik had het in de browser, de tablet lag thuis.

fotoflex
Topicstarter
Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

p de tablet net zomin als op de laptop verbinding met de mediabox

Screenshot van tablet

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Duidelijk, dankjewel voor je terugkoppeling. In dit topic wordt hetzelfde probleem besproken en wordt ook een oplossing gegeven. Wil je eens kijken of dit voor jou ook helpt? 🙂

fotoflex
Topicstarter
Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Het werkt. 

Dat is in ieder geval al wat, het geeft Ziggo de plaats waar een verbetering aangebracht moet worden.

Want op deze manier staat de achterdeur wijd open voor kwaadwillenden.

Bedankt voor het zoeken, in ieder geval

Uitgelicht topic