Opgelost! Ga naar oplossing.
WPS wrote:
wat betreft de coax: zelfs een gloednieuwe van jullie werkt niet 😉
WPS wrote:
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden. Ik had inderdaad nog niet geprobeerd de coax direct op het AOP aan te sluiten. Dan werk de tv inderdaad wil. Het lijkt dus in de verdeler te zitten...
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Be rt wrote:
Kun je hier een foto plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Zijn er daarna nog meer splitters en wandcontactdozen, dan ook graag een foto hiervan.
WPS wrote:
wat betreft de coax: zelfs een gloednieuwe van jullie werkt niet 😉
WPS wrote:
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden. Ik had inderdaad nog niet geprobeerd de coax direct op het AOP aan te sluiten. Dan werk de tv inderdaad wil. Het lijkt dus in de verdeler te zitten...
Be rt wrote:
Hangt die AOP zo los in de ruimte?
Wat gebeurt er als je de splitter van het AOP afhaalt, een beetje naar links draaien en hij komt er van af en de TV rechtstreeks aansluit op het AOP.
Heb je dan wel TV?
Ik zou ook even goed kijken of de kabel naar de TV nog wel in goede staat is, zit de kern nog goed vast en maakt de mantel nog wel goed contact met de binnenkant van de stakker.
Een coax kern kan zomaar afbreken of er kunnen draadjes van de buitenmantel de kern raken en dan is je signaal weg.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.