Hallo,
Tot mijn spijt krijg ik het niet voor elkaar om een tv gids onder in het beeld te krijgen met mijn ci + module.
Iemand suggesties?
groeten Sjoerd
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is geen issue van je ci+ module, maar van je tv.
Wat bedoel je met onder in beeld?
Bij het zappen naar een andere zender komt er niet bij te staan wat er op dat moment op de desbetreffende zender speelt.
Dit had ik altijd wel.
Het blijft toch iets van je tv. Als je merk en type noemt kan iemand je misschien helpen.
TV's een tijdje van de stroom wil wel eens rare problemen oplossen.
Goedemorgen,
tv is een Philips, 43pus626/12
groet,
Sjoerd
Hm. Ik heb de handleiding van de tv er even bijgepakt, maar kan niets anders vinden dan dat je de tv-gids moet kunnen openen via de "tv-guide" knop te drukken. Ik snap dat jij het over de informatiebalk bij het zappen hebt. Hoe je deze terugkrijgt, durf ik je niet te zeggen. Heb je al even in de instellingen van de tv gekeken of hier iets over te vinden is?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.