HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemiddag,
Hoewel verschillende topics gelezen over dit probleem, helaas geen passende oplossing gevonden.
Eind vorige week heb ik een nieuwe Mediabox next ontvangen i.v.m. een piepend geluid (ook een bekend probleem).
De nieuwe Next box is geïnstalleerd en alles leek te werken maar als alles uit staat en ik zet het opnieuw aan (Next en TV) dan krijg ik geluid door en de Ziggo menu's zijn ook te zien. Maar het beeld van de TV zender komt niet door. Wel als ik de HDMI stekker eruit haal en er weer in doe.
Dit probleem heb ik niet met mijn vorige Next box (die ik nog hier heb liggen).
Ik heb een andere HDMI poort van mijn (Samsung) TV geprobeerd en de nieuwe kabel die met de Next box is geleverd gebruikt, en ook een andere geprobeerd.
Next box opnieuw nar fabrieksinstellingen gebracht.
Helaas probleem blijft bestaan.... iemand een oplossing?
@Vincent wellicht?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Mariskaen @Ronihd , bedankt voor de suggestie maar helaas heeft dit niet geholpen.
Ik heb wel een oplossing gevonden maar die is een beetje "kneuterig". Het werkt op de volgende manier:
Druk op de "aan" knop van de afstandsbediening. Zowel Next als TV gaan aan. Scherm de afstandbediening af zodat de TV niet bediend wordt door infrarood maar de Next box wel bediend kan worden, druk op "uit" (= aan). Ziggo Next gaat nu uit terwijl de tv aan blijft. Druk weer op "aan" zodat Next weer aan gaat. Dan heb ik beeld en geluid.
Kan zijn dat je TV niet wil meewerken .
1e Haal de stekker 230 volt van je TV uit het stopcontact wacht 30 seconden dan weer aansluiten en opstarten kijk wat ie doet ?
2e Kijk of er een software update voor de TV aanwezig is ?
Goedemiddag @buiterhof en welkom op onze Community,
Zo te lezen val je van de regen in de drup. We zijn benieuwd of de hulp van @Ronihd voor de oplossing heeft gezorgd, laat je het weten?
@Mariskaen @Ronihd , bedankt voor de suggestie maar helaas heeft dit niet geholpen.
Ik heb wel een oplossing gevonden maar die is een beetje "kneuterig". Het werkt op de volgende manier:
Druk op de "aan" knop van de afstandsbediening. Zowel Next als TV gaan aan. Scherm de afstandbediening af zodat de TV niet bediend wordt door infrarood maar de Next box wel bediend kan worden, druk op "uit" (= aan). Ziggo Next gaat nu uit terwijl de tv aan blijft. Druk weer op "aan" zodat Next weer aan gaat. Dan heb ik beeld en geluid.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...