Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Jan58
Level 1

Geen teletekst via Ci+ Module

Heb recentelijk een Sony XR-55A84JAEP6 aangeschaft.
Ontdekte dat CI+ module NEOTION niet werkte.
Uw helpdesk adviseerde om een QUANTIS CI+ CAM 1.3 Interactive TV module aan te schaffen.

Die werkt inderdaad goed voor wat betreft de video doorgave, maar heeft het probleem dat Teletekst niet wordt doorgegegeven.

Volgens uw helpdesk is dat geen probleem met mijn apparatuur, maar wordt het teletekst signaal niet doorgegeven via dat CI+ module.

Ik vind dat eerlijk gezegd ombegrijpelijk en moeilijk te accepteren dat een door u geadviseerd module (nota bene ook door u verhuurd) deze belangrijke functie mist.

Met dit bericht wil ik mijn ongenoegen hierover laten blijken en hoop dat doit euvel snel de wereld uit wordt gehopen.

Mvg

J. Hoogstraten

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Teletekst werkt met een CI+ module, dus daar kan het niet aan liggen, de helpdesk is mogelijk even de weg kwijt.

Zie hier een mogelijke oplossing op het Sony forum: Opgelost: teletekst werkt niet - Sony

Bert_0-1636463133917.png

Bekijk in context

Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Teletekst werkt met een CI+ module, dus daar kan het niet aan liggen, de helpdesk is mogelijk even de weg kwijt.

Zie hier een mogelijke oplossing op het Sony forum: Opgelost: teletekst werkt niet - Sony

Bert_0-1636463133917.png

Ga naar reactie
Steefb
Level 20

Teletekst staat los van de module. Bijv. ned. 1,2,3 hebben de module helemaal niet nodig.

De tv moet de boosdoener zijn.

Jan58
Level 1
Topicstarter

Dank aan Steefb en aan alle regaeerders, het probleem is opgelost. Na de gewijzigde instellingen werkt Teletekst als een zonnetje. Hopelijk kijkt de helpdesk mee.