Rob51

Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Geen teletekst op mediabox next

Op een eerdere vraag van mij had ik begrepen dat op de Mediabox next wel teletekst aanwezig zou zijn onder de knop ... op de afstandbediening .

Ik heb vandaag die mediabox binnen (tv complete) echter ik zie geen teletekst, alleen:  info; kijk vanaf het begin; audio en afleveringen

Kan iemand mij helpen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Rob51 Met de drie puntjes kun je de keuze teletekst vinden en zien op de zenders waar die aanwezig is.

**Mod edit: Dit geldt ook voor de Next Mini. Meer informatie vind je hier.**

Bekijk in context

6 Reacties 6
Beeblebrox

Level 14
  • 884Posts
  • 50Oplossingen
  • 153Likes

*** Verwijderd ***

Beeblebrox

Level 14
  • 884Posts
  • 50Oplossingen
  • 153Likes

Hallo @Rob51 ,

 

Als het kan kan je beter via internet naar Teletekst van de NOS kijken (als je die bedoeld): https://nos.nl/teletekst

 

Teletekst op de Mediabox Next is erg beperkt in gebruik. Ik vind het hoogst irritant.

 

Gr, Theo.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Rob51 Met de drie puntjes kun je de keuze teletekst vinden en zien op de zenders waar die aanwezig is.

**Mod edit: Dit geldt ook voor de Next Mini. Meer informatie vind je hier.**

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Heb je de mini next?

Dan is teletekst (nog) niet aanwezig .

 

Next Mini - Ziggo TV doet met je mee | Ziggo

 

Veelgestelde vragen

 

Waarom werkt teletekst (vooral ondertiteling (888)) nog niet op de Mini?


Het vertrouwde teletekst voegen we op termijn toe aan de Next Mini. Een belangrijke functionaliteit van teletekst is de Nederlandse ondertiteling voor doven en slechthorenden (teletekstpagina 888). Deze ondertiteling kun je nu al (buiten teletekst om) gemakkelijk op de Next Mini aanzetten via het menu.

Alternatief voor Ondertiteling (888)

 

Rob51
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Bert ontzettend bedankt. Heel dom van mij zat op eurosport en toen geprobeerd. Helemaal vergeten om tv op npo te zetten.

gamedog

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dan ben je niet de enige , vooral het springen naar bv sport , verkeer en voetbal niet mogelijk met voorheen gekleurde knoppen 

 

Uitgelicht topic