Ik kan geen teletekst meer kijken. Het staat niet meer in het menu dat je kunt starten met de drie puntjes. Wat kan ik daar aan doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @17simons - Ik zie dat je inmiddels opnieuw contact hebt gehad met een collega en als ik me niet vergis heeft een volledige reset van de Mediabox het dit keer opgelost, top! Mocht je toch nog tegen problemen aanlopen, horen we het uiteraard graag.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De box al eens even van de stroom gehad?
Verder is teletekst alleen beschikbaar bij live tv, en maar op enkele zenders.
Ja al meerdere keer
Dat het alleen op npo 1-2 en 3 beschikbaar is dat is bekent. Maar het is opeens uit het menu verwijderd. De ene dag is het er nog en de andere dag niet meer beschikbaar. De klantenservice kan er verder niets aan doen zeggen ze. Ze verwijzen me door naar hier.
Typisch. Next, Next Mini?
Of gebruik de app op tablet of telefoon. NOS Teletekst in app store.
Laptop http://nos.nl/teletekst
Heeft de box de nieuwste software dan kan dit een vervelende onvoorziene bijwerking zijn.
Dat weet ik niet. Ik denk dat het automatisch geupdate wordt
@17simons schreef:Dat weet ik niet. Ik denk dat het automatisch geupdate wordt
Dat zou je bij de systeem informatie moeten kunnen terugvinden. De voorlaatste is 5.15, nu wordt 5.16 uitgerold.
"App-platform geüpdatet"
"Ben ik al up-to-date?"
Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Info’ > ‘Over je mediabox'
Heb je nog niet de laatste versie? Dan wordt de update binnenkort automatisch uitgevoerd.
Bij mij nog 5.14, waar Teletekst werkt.
+
Er zijn veel meer zenders met Teletekst op de Next Mini.
> Lees meer
Hi @17simons - Ik zie dat je inmiddels opnieuw contact hebt gehad met een collega en als ik me niet vergis heeft een volledige reset van de Mediabox het dit keer opgelost, top! Mocht je toch nog tegen problemen aanlopen, horen we het uiteraard graag.
Weet niet wat er bij Ziggo gaande is.
Kwam vandaag hetzelfde probleem van geen teletekst tegen.
Vandaag ook al een E04-4 storing op een tv wat niet opgelost kon worden en waar een monteur gelukkig voor komt, maar 's middags een belletje dat de kaart waarschijnlijk defect is en dat ik maar een extra next mini moet huren.
Zelfde probleem had ik 5 weken geleden ook na een update en toen kon het wel.
Gisteren lag na een week vakantie de gehele wifi er uit. Bellen met 1200 en na enkele minuten dame aan de lijn. Krijgt het niet voor elkaar en wordt je 25 minuten in de wacht gezet, hoor je iemand op de achtergrond en dan verbinding verbroken.
Begin steeds meer te begrijpen dat mensen bij Ziggo vertrekken.
Hoop dat de monteur wel in oplossingen voor de klant denkt.
Welkom hier op de Community @HJH1964 Het loopt niet helemaal lekker lees ik wel. Je bent nu aangehaakt in een topic specifiek over teletekst maar het is handiger je eigen topic te starten. We kijken dan graag even wat we voor je kunnen doen vanaf de Community Klik hier om een nieuw topic te starten.
Wacht eerst de monteur morgen af
Goedemorgen @HJH1964,
Ik was even benieuwd hoe het is verlopen met de de monteur die je gister hebt mogen ontvangen? Mochten er nog zaken zijn die we voor je kunnen doen mag je ( zoals @Rikst aangaf ) door hier te klikken een eigen topic starten.
Monteur heeft de problemen opgelost.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.