Bart van Ostaai
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen signaal

Sinds deze ochtend ineens geen tv-signaal meer. WiFi en Netflix werken gewoon, nergens aangemeten, modem gereset maar niets helpt.....

4 Reacties 4
Richard1993!
Gedreven Raadgever
  • 264Reacties
  • 6Oplossingen
  • 42Likes

krijg je een foutcode te zien? zoja dan wil ik graag weten wat voor foutcode je krijgt te zien.

Steefb
Expert
Expert
  • 8043Reacties
  • 1408Oplossingen
  • 2257Likes

Je modem doet niets met het tv signaal.

 

Toch is het verstandig bij dit soort storingen je coax aansluitingen even te checken . Haal ze los en maak weer goed vast. Ook een breuk is niet uit te sluiten, heb je nog een andere kabel?

 

Analoog niet toevallig uitgeschakeld in je regio?

 

 

Bart van Ostaai
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 Aansluitingen idd ff losgehaald maar is het probleem niet. Probleem is wel opgelost door alle zenders opnieuw te installeren. Ben benieuwd hoelang dat goed gaat.....

Bart van Ostaai
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Enige dat ik te zien krijg is" geen signaal" controleer je aansluiting... 

Maar probleem is opgelost door alle zenders opnieuw  te installeren 

Uitgelicht topic