Goedemorgen
lijkt dus echt niet bij mij te zitten
groet
Opgelost! Ga naar oplossing.
@dppp Dank voor het toevoegen van de gegevens! Het lijkt erop dat er inderdaad geen signaal op jouw aansluiting staat. Ik heb net gebeld op het telefoonnummer wat we onder jouw klantnummer vonden om een monteursafspraak in te plannen, maar hierop kreeg ik geen gehoor. Mogelijk is dit nog een oud of foutief telefoonnummer. Vind je het goed als er morgen, donderdag 5 september 2024 tussen 17:00 en 22:00 uur een monteur langskomt? Die loopt dan de kabels in de groeps & eindversterkers na en zal ook een controle uitvoeren op het aansluitpunt (AOP) binnenshuis.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zitten op de eerste plaats waar Ziggo je woning binnenkomt alle kabels goed vast?
Het wil wel eens helpen om die kabels even los en weer vast te maken.
Geen resultaat, bestel dan een storingsmonteur: Kies de storingsmonteur (ziggo.nl)
Kabel eruit gehaald idd. Begin juni is het helemaal vernieuwd door een Ziggo Monteur. Dacht eigenlijk daardoor dat er buiten mijn huis iets mis zal moeten zijn met signaal
Bestel dan via de link een storingsmonteur, dat is het snelste: Bestel de storingsmonteur (ziggo.nl)
Waarschijnlijk is de adapter van de signaalversterker defect, dit kun je controleren door te kijken naar het lampje erop. Een moderstor kan kosteloos een nieuwe adapter sturen. Kun je een foto plaatsen van de plaatst waar de ziggo kabel binnen komt?
Dank. Aan werk dus kan geen foto maken.
Signaal komt binnen via een ouderwetse wandcontactdoos , die begin juni vervangen is door een Ziggo Monteur. Zit geen adapter aan.
analoog tv wordt niet meer aangeboden door Ziggo,
je moet tv instellen voor digitale kabel tv en of een digitale ontvanger aansluiten op de tv
Goedemiddag @dppp en een warm welkom op de Community,
Ontzettend balen dat je op dit moment geen signaal hebt! Zo te zien hebben @Bert @anoniemforum @Gio2903 ook al goed met je meegekeken en diverse tips gegeven.
Ik lees in je bericht dat de cijfers van je postcode 3311 is. In de regio Dordrecht zijn recent werkzaamheden uitgevoerd op een paar locaties. Mogelijk is er na dit onderhoud sprake van een zogeheten kabelkruising. Kun je anders jouw volledige postcode en huisnummer toevoegen aan jouw Community profiel? Dan kunnen we jouw gegevens erbij pakken en de verdere vervolgstappen bepalen.
thanks @Paul en toegevoegd in profiel.
Maandag avond werkte alles nog, gisterenavond geen signaal meer
@dppp Dank voor het toevoegen van de gegevens! Het lijkt erop dat er inderdaad geen signaal op jouw aansluiting staat. Ik heb net gebeld op het telefoonnummer wat we onder jouw klantnummer vonden om een monteursafspraak in te plannen, maar hierop kreeg ik geen gehoor. Mogelijk is dit nog een oud of foutief telefoonnummer. Vind je het goed als er morgen, donderdag 5 september 2024 tussen 17:00 en 22:00 uur een monteur langskomt? Die loopt dan de kabels in de groeps & eindversterkers na en zal ook een controle uitvoeren op het aansluitpunt (AOP) binnenshuis.
Ziggo heeft helemaal geen analoog meer, al jaren niet. De Humax is digitaal.
Dank @Paul , zal idd wel oud nummer zijn.
Heb jij toevallig nog iets voor vrijdag staan ?
Vrijdag hele dag beschikbaar.
morgen zal ik iets moeten regelen met vrouw, ken haar agenda niet
mijn recente nummer toegevoegd hier maar matig bereikbaar ivm werk
@Paul morgen is goed, 17-22, geregeld met vrouw
@dppp Zojuist hebben we elkaar gesproken. De afspraak met de monteur staat nu gepland voor morgen, 5 september 2024 tussen 08:00 en 13:00 uur. Laat in dit topic maar weten hoe het is afgelopen. Indien nodig kunnen we de draad hier weer met je oppakken.
@Paul , bedankt voor alle moeite, gaan het meemaken morgen. Hou je op de hoogte !
Het signaal komt waarschijnlijk in meterkast binnen?. Daar zal een ersterker op poa aangesloten zijn die het signaal naar wcd boven+beneden zal sturen. Die adapters kunnen slecht tegen onweer/spanningsverschillen.
Heb je wel nog internet? Zonee, dan heb je kabelkruising (ervan uitgaande dat modem niet op die versterker zit aangesloten)
@Paul check de agenda nog ff. Krijg 2 afspraak emails. Afspraak voor morgen idd en 1 voor
Datum: | 9 september 2024 | |
Tijd: | 12.00 - 18.00 |
Internet en tv is apart.
Komt via wandcontactdoos huis in, is begin juni allemaal vernieuwd door Ziggo.
Slecht weer dacht ik nog aan, want regende serieus gisteravond.
Zit waarschijnlijk in toevoer signaal door Ziggo door werkzaamheden. Morgen komt er een monteur.
Thanks voor meedenken !
@dppp De afspraak van 9 september kun je negeren. De afspraak met de monteur staat gepland voor vandaag, 5 september 2024 tussen 08:00 en 13:00 uur.
Monteur is al geweest. En er was idd door werkzaamheden wat omgewisseld in de centrale kast in de buurt hier.
Monteur heeft juiste stekkertje weer op juiste plek gezet en alles werk weer.
Snelle en goede service van Ziggo dus.
Jij ook nogmaals dank voor alle hulp @Paul
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.