Gammamarleen

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen signaal bij opstarten

Als ik in de slaapkamer mijn nextbox aanzet krijg ik altijd de melding ,Geen signaal!! Als ik dan de box helemaal uitzet en wéér opnieuw aan doe hij het na enkele minuten gewoon weer!! Dit is dus altijd. En heb het idee dat het na de vorige updates is gebeurt. Heb hem pas een paar maanden en in het begin had ik dit niet!

22 Reacties 22
charleyr

Level 10
  • 444Posts
  • 28Oplossingen
  • 211Likes

De ergenis, begint nu heel langzaam te komen, want ik had eigenlijk geen klachten, nu begint dit wel erin te sluipen. 

Pieter0313

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit is al meer dan een jaar een probleem. Er zijn meerdere posts en meldingen over geweest, zie bijvoorbeeld deze post waar ook toen een medewerker dit probleem erkent:

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/problemen-mediabox-next-geen-signaal-op-hdmi-sinds-laat...

 

Dit zou snel opgelost worden maar er is helaas nog steeds geen oplossing, of de developers kunnen het na een jaar nog steeds niet vinden of er wordt niet serieus naar gekeken, ben wel benieuwd naar het antwoord hierop van een medewerker

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Cmja34 Plaats je berichten in het besloten deel, daar kun je geholpen worden met de test, niet in het open deel van dit forum.

Uitgelicht topic