HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Geen rtl5 en rtl7
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ziggo stuurde mij een nieuwe CI+ module en het euvel lijkt opgelost.
kun je een foto plaatsen van je hoofdaansluiting? en alles wat daarop aangesloten is. waarschijnlijk heb je ruis op een bepaalde frequentie
Ik heb 2 tv's. Op de ene heb ik alle zenders, op de andere geen rtl 7 e rtl z. Ik heb de C+ modules omgewisseld maar dat veranderde niets. Volgens mijn herinnering heeft ziggo in de buurt we werkzaamheden uitgevoerd, maar die mail kan ik niet meer vinden.
Mogelijke oplossing: De zenders opnieuw zoeken met de TV, zonder de CI+ in de TV.
Hoi @rimpelconsult
Zijn alle zenders inmiddels weer beschikbaar?
Ziggo gaat me een nieuwe CI module opsturen. Afwachten maar.
Dat gaat niet helpen.
Je kan beter in het menu van de TV opzoek gaan naar zoiets als Signaal diagnose daar wordt dan de signaalkwaliteit (optimaal=100) en Signaalniveau (80-95) weergegeven. Vergelijk dat dan met kanalen die je wel goed ontvangt met die van RTL5 en RTL7. Of met die van de andere wel werkende TV.
Naar welke frequenties moet ik dan kijken
Je stemt af op het kanaal, en dan ga je in het menu van de TV opzoek naar iets als signaal diagnose/informatie/test. Waar en hoe je dat kan zien is Merk en type van de TV verschillend. De Help functie van de TV of de geintegreerde gebruikershandleiding (vaak ook online/downloadbaar bij fabrikant) zal je daar verder in kunnen helpen.
Op een willekeurige online manual van een LG
bron: http://kr.eguide.lgappstv.com/manual/w22_odm_mr3/global/Apps/w22_odm_mr3_e1/e_dut/settings.html#
Zelf heb ik geen LG tv, Iets vergelijkbaars of het zelfde is misschien ook van toepassing op je TV.
@rimpelconsult we zijn weer enkele dagen verder.
Hebben de laatstgenoemde tips nog geholpen? Wat is de stand van zaken?
Ziggo stuurde mij een nieuwe CI+ module en het euvel lijkt opgelost.
Zuggo stuurde nieuwe CI module. Lijkt nu opgelost.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...